Jumătate dintre angajați știu colegi care s-au „cuplat” în teambuilding

Totodată, 48% sunt siguri că în cadrul activităților cu echipa în afara biroului pot apărea relații amoroase între colegi

Jobul rămâne în continuare pentru angajați locul cel mai comun pentru a-și găsi jumătatea, iar activitățile și deplasările cu echipa (de tip teambuilding), în afara biroului, pot crea un context pentru apariția unor astfel de relații, potrivit BestJobs.

În acest sens, 35% dintre angajații români și-au cunoscut partenerul actual la locul de muncă sau au avut în trecut relații rezultate din interacțiunile profesionale.

Peste 39% spun că astfel își pot găsi cel mai ușor perechea, comparativ cu 13% care apelează la rețele sociale, prieteni comuni (peste 12%) sau ieșiri în oraș (aproximativ 11%).

Mau mult, 1 din 2 angajați cunoaște cel puțin o situație în care colegi de muncă au dezvoltat o relație amoroasă în cadrul unor activități de tip teambuilding.

15% dintre angajaţii care au participat la sondaj spun că au lucrat sau lucrează în prezent cu partenerul în aceeași companie. Dintre aceștia, 35% afirmă că principalul avantaj este că acesta înțelege suișurile și coborâșurile cu care se confruntă.

Un pocent de 19% sunt de părere că astfel se pot sprijini reciproc cu informații și 16% sunt inspirați de partenerul lor atunci când trec printr-un blocaj creativ.

De asemenea, 16% sunt de părere că sunt mai buni la job atunci când lucrează alături de partener și astfel scad șansele de a intra în burnout (aproximativ 7%), mai ales în contextul în care împart biroul de acasă.

Pe de altă parte, o relație la locul de muncă poate însemna că problemele personale pot interfera cu munca și invers (48%), dar și posibile acuzații de favoritism (20%) și dificultăți în a planifica concediile simultan (12%).

CITEȘTE ȘI: Ai o compatibilitate! Cu un infractor cibernetic…

- Publicitate -

Investițiile străine directe în sectorul imobiliar și al construcțiilor au crescut

Investițiile străine directe (ISD) în sectorul imobiliar și al construcțiilor din România au crescut anul trecut cu 2,1 miliarde...

Lefties a deschis în Iulius Town Timișoara al treilea Digital Store din România

Lefties a inaugurat un magazin în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara, primul proiect din România care integrează toate brandurile...