Jeff, franciza de spălătorie prin aplicație mobilă a intrat pe piața locală

Jeff este un start-up inovator de tip franciză care, prin intermediul aplicației proprii, a vândut în 4 ani de la lansare 1780 de centre în 32 de țări, cu mai mult de 600.000 utilizatori din întreaga lume, iar acum se lansează în România și țintește colaborarea cu investitorii.

Mr Jeff, franciza de spălătorie a brandului Jeff, a început deja să își recruteze potențialii parteneri din Romania prin webinarii și prezentări în care le explică afaceriștilor români avantajele acestui concept inovator de spălătorie și curățătorie care revoluționează serviciul, atât pentru clienți, cât și pentru investitori.

Prin aplicația proprie, disponibilă pentru utilizatorii Android sau iOS, clienții își pot selecta locația exactă, ziua și ora la care un șofer Mr Jeff se prezintă pentru a ridica rufele de spălat.

În 48 ore, rufele spălate și călcate sunt livrate înapoi la locație. Serviciul poate fi folosit atât pe bază de abonament, cât și punctual, și se inspiră din necesitatea clientului urban, conectat la tehnologie, de a accesa ușor o aplicație si de a avea control asupra timpului și asupra opțiunilor sale.

Din acest motiv, Mr Jeff si-a câștigat o noua nișă de piață: 60% din clienții săi nu au mai folosit niciodată înainte serviciile unei spălătorii.

Planurile Jeff în România

Managementul Jeff estimează că și piața din România va fi deschisă acestui business care a crescut în 4 ani de la cei 3 antreprenori inițiali la peste 500 de angajați direcți și 3500 de angajați ai francizelor din întreaga lume.

Deși aplicația are ca target in principal consumatorul tânăr, conectat la Internet și utilizator de aplicații precum cele de ride-sharing sau de shopping on-line cu livrare și plata prin card bancar, start-up-ul se adresează și celor care preferă varianta clasică: aceea de a se prezenta personal în spălătoria Mr Jeff, numită Mr Jeff Store, pentru a lansa o comanda, putând achita și în numerar.

Jeff Beauty pe piața serviciilor de frumusețe

Ca perspective de viitor, Jeff și-a propus să cucerească și piața serviciilor beauty, sub denumirea Beauty Jeff, deschizând  în octombrie primul salon de înfrumusețare în Argentina.

În următoarele luni, compania va intra și pe piața serviciilor de fitness, cu centrele Fit Jeff; ambele linii de business vor funcționa în regim de franciză, după modelul de succes patentat deja de spălătoria Mr Jeff.

Eloi Gómez, CEO și co-fondator, își explică astfel viziunea: „Focusul nostru a fost, încă din prima zi, să le oferim clienților o valoare adăugată, iar noi credem că putem face acest lucru, nu doar spălându-le și călcându-le hainele, ci și oferindu-le serviciile care ar putea să le simplifice viața de zi cu zi”.

Povestea Jeff

In 2017, Google a inclus aplicația în lista celor mai bune 20 de start-up-uri din întreaga lume.

Expansiunea a luat amploare prin accesarea unui fond de 12 milioane de dolari, în 2018 (All Iron Ventures) și prin susținere directă de la reputați antreprenori europeni, precum Albert Armengol, CEO Doctoralia, Jeroen Merchiers, Managing Director al Airbnb pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, si Kim Jung, CEO NX Corp.

Tot în 2018, start-up-ul spaniol a achiziționat 350 de francize ale firmei braziliene LAVA E LEVA.

- Publicitate -

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...

București vs Ilfov. Cum a evoluat piața imobiliară din cele două zone

Tranzacțiile rezidențiale din județul Ilfov au crescut cu 6% în 2023, comparativ cu anul precedent, în vreme ce, în...