iStyle introduce chatboţi Druid pentru automatizarea suportului tehnic

Druid a semnat un parteneriat cu iStyle pentru proiectarea şi dezvoltarea unui chatbot care să eficientizeze activităţile de suport tehnic oferite de către iStyle Service clienţilor din Bucureşti.

Serviciul va fi extins până la sfârşitul anului în alte 6 ţări europene.

iStyle are intenția de a eficientiza şi automatiza activităţile repetitive şi consumatoare de timp din zona de service desk.

În prezent, acelaşi agent este implicat în preluarea solicitărilor, completarea fişei client, identificarea produselor şi a defectelor raportate, programarea în service, gestiunea relaţiei cu clientul dar şi în rezolvarea efectivă a incidentelor raportate.

Soluţia identificată a fost proiectarea şi antrenarea unui chatbot care să degreveze agentul de orice activitate care poate fi automatizată, asftel încât acesta să-şi aloce mai mult timp activităţilor productive din cadrul service-ului, generatoare de venituri.

Poreclit intern „ALEX”, noul coleg digital a fost antrenat să răspundă la 10 tipuri de servicii pentru cele 50 de produse din portofoliul iStyle. ALEX răspunde direct la întrebările uzuale, fără să mai apeleze la agentul uman.

În cazul în care se raportează un incident, ALEX pune întrebările necesare completării fişei client, preia defectul raportat, extrage automat modelul de telefon şi serviciul dorit, oferă instant cotaţia de preţ şi programează reparaţia la unul dintre service-urile autorizate.

Mai mult, ALEX verifică şi notifică clientul asupra statusului reparaţiei prin integrarea cu Salesforce.com, sistemul intern CRM folosit de către iStyle. ALEX foloseşte funcţia NER (Named Entity Extractor) pentru o acurateţe de 100% în completarea automată a datelor.

- Publicitate -

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...