Bogdan Colceriu Frisbo
Bogdan Colceriu, Frisbo

Startup-ul Frisbo, platforma de smart efulfillment care preia depozitarea, procesarea și livrarea comenzilor magazinelor online, a primit o investiție de 1,2 milioane de euro, într-o rundă condusă de GapMinder Venture Partners, cu participarea ROCA X, la o evaluare a business-ului de aproximativ 6 milioane de euro.

Frisbo a reușit astfel să-și cvadrupleze valoarea în ultimii doi ani, după investiția inițială de la Mircea Ilea și apoi Neogen si Risky Business, toti trei participând și la această rundă de investiții.

Frisbo, care deservește deja clienți precum Bitdefender, Meli Melo sau foodpanda, va folosi fondurile pentru a dezvolta serviciul la nivel de produs self-service pentru retaileri și pentru a se extinde operațional prin adăugarea de noi hale în portofoliu.

Operând hale în România, Ungaria, Slovacia și Polonia – de unde deservește și Germania, Frisbo își propune să le conecteze cu cele mai importante marketplace-uri din regiune și cele mai importante platforme de e-commerce, permițând astfel scalarea business-urilor locale în întreaga regiune.

Contrar intuiției inițiale, noi nu urmărim achiziţii costisitoare, închirieri sau construcţii de hale noi, ci vrem să reactivăm spaţii neutilizate deja existente şi să le introducem în sistemul Frisbo, pentru a facilita accesul retailerilor la o resursă mai competitivă de fulfillment. Acestea pot produce mai mult în sistemul nostru, fiind integrate ulterior cu serviciile de curierat din diverse piețe de desfacere și utilizate fără dificultate de retaileri, rezolvând întreaga buclă de procesare a comenzilor pentru comercianți”, explică Bogdan Colceriu, Fondator Frisbo.

Viziunea Frisbo este dezvoltarea la nivel european și apoi global a unui nou standard de procesare distribuită, algoritmică, a comenzilor, contribuind la îmbunătățirea pieței de e-commerce prin susținerea retailerilor și a experienței cumpărătorilor, cu impact pozitiv în infrastructura de depozitare și transport.