Interbrands Orbico a ajuns cel mai mare jucător din piața de distribuție FMCG

Interbrands Orbico devine cel mai important jucător pe piața de distribuție FMCG din România, odată cu finalizarea fuziunii.

Astfel, compania aduce clienților un portofoliu integrat de peste 200 de branduri și 12,000 de produse din categorii precum tutun, parfumerie, uz casnic, alimentare și non-alimentare.

Printre acestea se numără Philip Morris, Procter & Gamble, Bolton (Rio Mare), Lindt, Kellogg’s (Pringles), Duracell, Fater (Ace), Klintensiv, Dalli (Bonux), Tchibo, Wella, Coty, Converse, Revlon.

Vânzările Orbico Group la nivel european au fost de aproximativ 3 miliarde euro în primele nouă luni ale anului.

Obiectivul companiei pentru piața din România este de a depăși pragul de 1 miliard euro în perioada următoare.

- Publicitate -

Kaufland lansează E-Mobility, o platformă pentru încărcarea mașinilor electrice

Kaufland lansează E-Mobility, platforma prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca autoturismul la...

Cum poți obține profit într-un timp scurt atunci când investești pe bursă

În general, investițiile pe piața bursieră sunt asociate cu perspective de câștig pe termen lung, însă trebuie să știi...