Interbrands Orbico a ajuns cel mai mare jucător din piața de distribuție FMCG

Interbrands Orbico devine cel mai important jucător pe piața de distribuție FMCG din România, odată cu finalizarea fuziunii.

Astfel, compania aduce clienților un portofoliu integrat de peste 200 de branduri și 12,000 de produse din categorii precum tutun, parfumerie, uz casnic, alimentare și non-alimentare.

Printre acestea se numără Philip Morris, Procter & Gamble, Bolton (Rio Mare), Lindt, Kellogg’s (Pringles), Duracell, Fater (Ace), Klintensiv, Dalli (Bonux), Tchibo, Wella, Coty, Converse, Revlon.

Vânzările Orbico Group la nivel european au fost de aproximativ 3 miliarde euro în primele nouă luni ale anului.

Obiectivul companiei pentru piața din România este de a depăși pragul de 1 miliard euro în perioada următoare.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Costul, mai important decât locația pentru 44% dintre românii care își cumpără o locuință

Dorința de achiziție a unei proprietăți este în creștere la nivelul continentului, însă impactul financiar al acestei decizii variază...

Startupurile Munch și Bonapp, care luptă împotriva risipei alimentare, fuzionează

Munch, aplicația numărul unu în lupta împotriva risipei alimentare în Ungaria, Cehia și Slovacia, a fuzionat cu Bonapp, liderul...