Instant.ro, platformă bazată pe AI pentru intermedierea vânzării mașinilor rulate

Timpul de vânzare al unei mașini second hand este redus de la o medie de 90 de zile la aproximativ 24 de ore

Un start-up din București lansează Instant.ro, o platformă bazată pe inteligența artificială care intermediază vânzarea mașinilor second hand. Investițiile în dezvoltarea acesteia au depășit 500.000 de euro

Platforma permite vânzarea și cumpărarea rapidă de autoturisme rulate, pe baza prețului calculat aproape instantaneu și propus de softul care compară aproximativ 2 milioane de anunțuri listate în ultimii doi ani.

Instant.ro poate fi accesată doar de pe telefonul mobil, listează în prezent aproape 1.200 de mașini și are parteneriate cu Țiriac Auto Rulate, AutoDel Rulate, AVIA Motors, Eurial Invest și Automobile Bavaria.

Cum funcționează Instant.ro

Pe platformă pot fi cumpărate și vândute mașini care au ca an de fabricație cel mult 2013 și 150.000 de kilometri rulaj.

Vânzătorii trebuie să să introducă doar detaliile de bază despre autoturism, precum marca și modelul, anul de fabricație, numărul de kilometri parcurși, motorizarea și alte detalii similare importante pentru cumpărători.

După estimarea prețului, aceștia pot alege între vânzarea instant prin care platforma va cumpăra mașina pentru prețul afișat, vânzarea prin licitație către dealeri și vânzare pe piața liberă.

Și anul acesta se așteaptă ca piața mașinilor SH să vină cu prețuri mai mari față de referința de dinainte de pandemie, în principal din cauza problemelor de aprovizionare ale dealerilor auto și producătorilor de autoturisme.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI | 2020: Cel mai mic număr de mașini noi vândute în România din ultimii șase ani

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...