Innobyte, companie românească de dezvoltare software specializată în eCommerce, estimează că va încheia 2020 cu o cifră de afaceri de 1,75 milioane de euro, o creștere de 50% față de anul precedent.
Evoluția pozitivă vine pe fondul contribuției la dezvoltarea serviciilor clienților actuali ai companiei, într-o perioadă dominată de dezvoltarea accelerată a digitalului.
„La începutul anului ne-am propus o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro, însă nevoile clienților noștri, într-o perioadă cu provocări digitale majore cum a fost 2020, s-au accelerat și au generat volume de business în consecință”, spune Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.
2020, context și comportament al pieței
Comerțul online a fost, pentru multe afaceri, singurul canal de vânzări care nu a suferit direct pe fondul restricțiilor impuse în contextul pandemic.
Multe companii au intrat în 2020 pe segmentul de vânzări online, dar și mai multe au urmărit să-și consolideze poziția și să-și accelereze creșterea pentru a compensa, astfel, încetinirea ritmului din offline.
Platformele și magazinele online dezvoltate de Innobyte la nivel local procesează lunar zeci de mii de comenzi și generează cifre de afaceri de peste 100 de milioane de euro.