Inmedio își continuă evoluția de la conceptul inițial centrat pe presă și carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern.
Astfel, Inmedio se transformă într-o „stație urbană de încărcare”, oferind o diversitate de produse și servicii.
Sunt ogferite spre vânzare snack-uri, băuturi și cafea on the go, accesorii, cadouri, ziare și reviste locale și internaționale, carte, precum și o varietate de servicii.
În ceea ce privește oferta comercială, categoria de băuturi non-alcoolice va fi dezvoltată în continuare, iar cea de cafea va cunoaște o repoziționare.
Categoria de cadouri va fi, de asemenea, revigorată, iar spațiile vor fi regândite pentru a oferi soluții rapide pentru rutina urbană zilnică.
Inmedio oferă, în continuare, posibilitatea de plată a facturilor, biletelor pentru evenimente, biletelor de loterie, dar și posibilitatea de încărcare electronică.
Pe de altă parte, categoria de presă va continua să reprezinte o prioritate pentru brand.
Pe lângă repoziționare, rețeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, își va urma și planurile de extindere la nivel național prin deschiderea de noi locații.