Inmedio se transformă într-o „stație urbană de încărcare”

Inmedio își continuă evoluția de la conceptul inițial centrat pe presă și carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern.

Astfel, Inmedio se transformă într-o „stație urbană de încărcare”, oferind o diversitate de produse și servicii.

Sunt ogferite spre vânzare snack-uri, băuturi și cafea on the go, accesorii, cadouri, ziare și reviste locale și internaționale, carte, precum și o varietate de servicii.

În ceea ce privește oferta comercială, categoria de băuturi non-alcoolice va fi dezvoltată în continuare, iar cea de cafea va cunoaște o repoziționare.

Categoria de cadouri va fi, de asemenea, revigorată, iar spațiile vor fi regândite pentru a oferi soluții rapide pentru rutina urbană zilnică.

Inmedio oferă, în continuare, posibilitatea de plată a facturilor, biletelor pentru evenimente, biletelor de loterie, dar și posibilitatea de încărcare electronică.

Pe de altă parte, categoria de presă va continua să reprezinte o prioritate pentru brand.

Pe lângă repoziționare, rețeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, își va urma și planurile de extindere la nivel național prin deschiderea de noi locații.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...