ING Bank introduce programările în Office pentru clienții persoane fizice

Programările se pot realiza online pe pagina oficială a ING Bank sau din secțiunea de contact a site-ului.

Clienții sunt rugați să ajungă la ora programării, pentru a evita pierderea priorității.

În cazul unor întârzieri mai mari de 10 minute, clienții vor fi invitați în ordinea sosirii în sucursală.

În cazul clienților persoane juridice, aceștia au posibilitatea de a se programa telefonic prin apelarea office-ului dorit.

Programarea nu este obligatorie, dar garantează reducerea timpului de așteptare, ținând cont în același timp de măsurile de distanțare socială.

În medie, clienții ING trec pragul unui ING Office o dată pe an, dar accesează aplicația ING Home’Bank o dată la două zile.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Startup-ul românesc Examin atrage o finanțare pre-seed de 200.000 euro

Examin, un startup românesc specializat în automatizarea și analiza video cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a atras o finanțare pre-seed...