InfoCert, cea mai mare autoritate de certificare la nivel european, a deschis un punct de lucru în România pentru dezvoltarea pieței locale.
Decizia face parte din planul strategic de extindere internațională InfoCert, în special, în zona Europei de Est, unde compania este deja activă în țări precum Slovenia, Croația, Polonia și Ungaria.
InfoCert pariază pe piața digitală
Piața digitală din România este una dintre cele mai dinamice și cu cea mai rapidă creștere din zona Europei de Est, bazându-se pe unul dintre cele mai dezvoltate și inovatoare sectoare bancare din zonă și cu o prezență istorică a principalelor grupuri bancare europene, care sunt deja clienți ai InfoCert.
Soluțiile InfoCert se bazează pe tehnologii de ultimă oră și care respectă deja cadrul de reglementare european și cadrul de reglementare românesc și sunt în măsură să satisfacă nevoile din ce în ce mai complexe ale clienților.
De fapt, mai mult decât oricând, soluțiile pentru încheierea tranzacțiilor digitale cu valoare juridică deplină – cum ar fi Semnătura digitală și Conservarea digitală – s-au dovedit a fi fundamentale pentru cei care trebuie să-și gestioneze și să își promoveze afacerea acționând de la distanță.