INDITEX a înregistrat o creșetere a vânzărilor de 10%, până la 17,96 miliarde euro la nivel global. Profitul grupului a crescut cu 6% și a atins o cifră record de 2,3 miliarde euro.
Grupul continuă să dezvolte strategia de creștere online-offline, după ce a introdus livrarea în acceași zi în șase orașe și livrarea a doua zi în șase piețe principale, inclusiv Spania, Marea Britanie, China și Franța. Acest lucru este posibil prin lansarea sistemului automat de ridicare a comenzilor online în magazine.
INDITEX a ajuns la 7504 magazine la nivel global, în 94 de țări, Belarus fiind cea mai nouă apariție pe harta rețelei, începând cu trimestrul al treilea al acestui an.
În 2017 au fost inaugurate magazine noi în 52 de țări, iar prezența magazinului online extinsă în 45 de țări, după lansarea zara.com în India și berskha.com în SUA.
Mai mult, vânzările online în moneda locală au crescut cu 13%.
INDITEX a deschis, în 2017, 74 de magazine în Europa, 48 în America și 90 în Asia și restul lumii.
În România, INDITEX a deschis în acest an primul magazin Uterqüe, care s-a alăturat Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home.