Oricât de conștiincios ar fi un elev, sistemul de învățământ actual și cerințele școlii la clasă nu încurajează performanța, de aceea mulți părinți apelează la meditații pentru copiii lor, la principalele materii de studiu. Dacă simți că cel mic are probleme cu înțelegerea lecțiile predate, cu realizarea temelor sau cu notele ori calificativele la testele de limba română, poți încerca pentru el o nouă abordare a meditațiilor.
Cursurile de limba română cu profesor de la Global Learning se adresează elevilor din clasele primare care trebuie să susțină un examen de admitere în clasa a V-a și elevilor de gimnaziu care au nevoie de susținere în îmbunătățirea performanțelor școlare și de o notă bună la examenul de capacitate.
Cursuri de limba română pentru copiii de clasa a IV-a
Indiferent de motivul pentru care cel mic nu poate continua clasa a V-a în aceeași instituție de învățământ în care a studiat până acum, sunt șanse mari să fie supus unui test de limba română la examenul de admitere. Este o practică răspândită în colegiile de prestigiu care au și clase de gimnaziu în componența lor.
Vrei să ai un copil bine pregătit și nu vrei să îl stresezi cu un program încărcat și meditații împovărătoare. La cursurile de limba română de la Global Learning va avea parte de o abordare distractivă, interactivă și prietenoasă, adecvată vârstei lui, iar cunoștințele se vor consolida astfel mult mai ușor.
În acest sens, profesorul Denissa Gabriela Bularda utilizează tehnici moderne de predare și activități interactive, de la audiții și lectură până la înțelegerea aprofundată a textului, cu ajutorul unor jocuri de rol, discuții libere, teme care stimulează creativitatea, jocuri cu elemente de vocabular şi elemente de gramatică ilustrate cu materiale video atractive.
Mai puține emoții și mai multă eficiență la pregătirea pentru examenul de capacitate
Emoțiile vin cel mai adesea din nesiguranță, teama de eșec, dar și din experiențe neplăcute legate de teste și examene susținute anterior și soldate cu note mici. Tu îți cunoști mai bine copilul și știi că este capabil de mai mult decât o demonstrează ultima notă la limba română. Emoția și neatenția la parcurgerea și rezolvarea cerințelor sunt cei mai mari dușmani ai lui.
Soluția este o infuzie de încredere în forțele proprii, încurajare din partea unui profesionist care știe să fie în același timp și profesor, dar și prieten, pentru care individualitatea fiecărui elev și nevoile sale specifice contează.
Modul de lucru al profesoarei Denissa Gabriela Bularda ține cont de aceste aspecte și vizează în același timp abordarea tuturor temelor din programa de studiu pentru examenul de capacitate, de la explicații ale lecțiilor, la aplicații și simulări de teste asemănătoare celor de la examenul de la sfârșitul clasei a VIII-a.
Se stimulează atenția, capacitatea de analiză, sinteză și argumentare, creativitatea, astfel încât învățatul să poată deveni realmente o plăcere, iar elevul să capete încredere și siguranță în forțele proprii.
De ce abordarea Global Learning este diferită?
Abordarea Global Learning presupune că elevii de clasa a III-a sau a IV-a și adolescenții rebeli la finalul claselor de gimnaziu vor putea să învețe cu plăcere și fără teamă de examenul ce îi așteaptă.
Interactivitatea, activitățile distractive și stimulative pentru pregătirea lor, accentul pe dialog și creativitate le va oferi doza necesară de încredere pentru a/și depăși emoțiile și a trece cu brio și note bune de examenele dificile care urmează.