Încă în construcție, ParkLake Mall a ajuns la un grad de ocupare de 70%

Până în acest moment, ParkLake a semnat şi angajat 70% din suprafaţa totală închiriabilă, după ce a închieat recent contracte cu brand-urile din portofoliul Inditex, H&M, Koton, Maxitoys şi Maxbet.

Noul mall din cartierul Titan, va avea peste 200 de magazine, inclusiv 23 de restaurante şi un cinematograf multiplex, pe o suprafaţă totală închiriabilă de 70.000 m2.

ParkLake, un proiect joint-venture al Sonae Sierra şi Caelum Development a semnat contracte de închiriere cu Zara, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Pull&Bear, Zara Home şi Oysho, toate acestea aparţinând grupului spaniol Inditex, precum şi cu H&M, Koton, Maxitoys şi Maxbet. Aceste brand-uri se vor alătura hypermarket-ului Carrefour și vor completa oferta variată de cumpărături și divertisment a centrului comercial.

Prin semnarea acestor contracte, ParkLake va găzdui unul dintre cele mai mari magazine H&M din România, cu o suprafaţă de 2.700 m2, precum și toate brand-urile Inditex care sunt prezente pe piața românească, care vor ocupa o suprafață totală închiriabilă de peste 6.000 m2.

Construcţia centrului avansează, în acest moment realizându-se lucrări structurale. Inaugurarea acestuia va avea loc în 2016.

Ingo Nissen, Managing Director Sonae Sierra, responsabil cu dezvoltarea în România a declarat: ”Încheierea acestor contracte reprezintă pași semnificativi care demonstrează angajamentul partenerilor noștri și încrederea în ParkLake, fapt care ne consolidează convingerea că vom oferi o experiență de shopping inovatoare în partea de est a Bucureștiului. Lucrăm permanent pentru a completa mixul de chiriași ai ParkLake și sperăm ca, în curând, să anunțăm noi brand-uri  care vor confirma caracterul unic al acestui proiect de referință.”

În plus, CEO-ul Caelum Development, David Sharkey, adăugă: ”ParkLake reflectă obiectivul nostru de a oferi cea mai bună destinație de shopping și relaxare din capitala României în strânsă legătură cu Parcul Titan, cu care se învecinează, care va oferi opțiuni variate pentru tot ceea ce înseamnă cumpărături, servicii și experiențe unice de divertisment. În același timp, lucrările de construcție continuă conform calendarului programat pentru inaugurarea din 2016, aflându-ne în acest moment în faza lucrărilor structurale.”

- Publicitate -

8 din 10 români riscă să își piardă dinții de la vârsta de 40 ani

Parodontoza a devenit cea mai întâlnită afecțiune în România, astfel că 8 din 10 persoane care ajung în cabinetul...

Retailerul polonez HalfPrice pregătește un magazin în AFI Brașov

Retailerul polonez HalfPrice pregătește deschiderea unui magazin de două etaje în AFI Brașov. Este a treia unitate din centrele...