Încă două magazine Domo Pop-Up

Domo a deschis vineri, 27 februarie, în Reșița și Caransebeș două magazine inspirate de conceptul Pop-Up store.

O premieră în România, conceptul oferă clienților cea mai nouă tehnologie IT&C și posibilitatea de a comanda rapid orice produs din portofoliul Domo, urmând a-l primi la domiciliu în decurs de 24 de ore.

Deschiderea celor două magazine survine în urma unei cercetări efectuate de DOMO, care relevă faptul că locuitorii din Caraș-Severin sunt foarte interesați de prezența unor magazine ale cunoscutului brand de retail în județul lor.

În ziua inaugurării, primii 30 de clienți ai magazinelor au primit garantat cadou un Kit microSD de 8 GB.

Localizate în incinta parcării Kaufland, magazinele DOMO Pop-Up din Reșița și Caransebeș vor comercializa o gamă atent selecționată de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri și accesorii pentru acestea, adaptată cerințelor consumatorilor locali și reînnoită permanent.

Clienții pot avea acces la o platformă care permite comandarea oricărui produs din portofoliul curent DOMO, cu livrare la domiciliu in 24 de ore. Trei consultanți vor fi permanent la dispoziția clienților, cu recomandări specializate, magazinele urmând să funcționeze după un program prelungit.

Alte facilități oferite clienților includ servicii de instalare la domiciliu, garanție extinsă, transport garantat, posibilitate de retur în 31 de zile, comenzi online, vânzare în rate, accesul la programul DOMO Exclusive Club si oferte săptămânale exclusive. De asemenea, viitoarele locații DOMO Pop-Up vor pune la dispoziția consumatorilor terminale speciale pentru plata utilităților, reîncărcare electronică si rovinietă, un parteneriat cu Eventim si diverse alte servicii.

”Noile magazine DOMO Pop-Up din Reșița și Caransebeș răspund cererii consumatorilor pasionați de tehnologie și inovație din județul Caraș-Severin, relevată de cercetarea pe care DOMO a efectuat-o, de a avea acces la produsele și expertiza brandului nostru, absent până acum din județ. Inaugurarea celor două noi magazine din județul Caraș-Severin, de la Reșița și Caransebeș, se înscrie în strategia companiei DOMO de expansiune a rețelei de magazine inspirate de conceptul Pop-Up, care va continua pe tot parcursul anului la nivel național. Suntem siguri că inaugurarea noilor locații din Reșița și Caransebeș va acoperi necesitatea locuitorilor din Caraș-Severin de a fi conectați la tendințele globale în domeniul  produselor IT&C”, a declarat reprezentantul Domo.

- publicitate -

trebuie să citești