Impact a vândut apartamente de aproape 70 milioane lei în acest an

Impact Developer & Contractor a înregistrat venituri în valoare de 68,9 milioane lei din vânzarea de locuințe în primul semestru al anului 2021.

Au fost tranzacționate 94 de apartamente, dintre care 80% reprezintă unități din Luxuria Residence, în timp ce 20% sunt unități din cartierul Greenfield Băneasa.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, rezultatele sunt în creștere cu 5%.

La data de 30 iunie 2021, erau încheiate precontracte şi rezervări pentru 280 de apartamente în toate ansamblurile companiei, cu o valoare totală de 150,39 milioane lei.

Alte 1.305 apartamente vor completa cartierul Greenfield Băneasa

Evoluția numărului de unități vândute este atribuită lipsei unui stoc de apartamente finalizate disponibile spre vânzare în Greenfield Băneasa.

În cadrul acestui ansamblu, compania își va mări stocul cu alte 1.305 unități, pentru care deține autorizații de construire, 544 de unități aflându-se deja în construcție.

Impact lansează din septembrie anul acesta spre vânzare și construire și celelalte 761 de apartamente autorizate.

Cele 1.305 apartamente în construcție vor poziționa Greenfield Băneasa drept cel mai mare șantier activ de apartamente pe plan național.

În cadrul proiectului, alte 598 de unități sunt în fază avansată de autorizare.

În Constanța, în cadrul ansamblului rezidențial Boreal Plus, Impact are autorizate 341 de apartamente aflate în construcție, iar alte 332 de apartamente se află în autorizare.

Greenfield Copou Residence este în fază avansată pentru autorizarea a 1.062 de apartamente. Compania dorește începerea construcției la sfârșitul lunii septembrie pentru primele 472.

CITEȘTE ȘI: Aviației Tower a vândut 30% dintre apartamente în trei luni de la lansare

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...