IKEA retrage de la vânzare o tartă

.
.

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa își invită clienții care au achiziționat tarta cu rubarbă PAJ RABARBER din Magazinul cu Delicatese Suedeze IKEA să o returneze pentru a primi integral înapoi suma plătită, pentru că s-a produs o omisiune pe lista de ingrediente.

Astfel, din lista ingredientelor în limba finlandeză enumerate pe eticheta produsului a fost omis praful de ou. Acesta este un factor alergen ce poate declanșa reacții consumatorilor care suferă de intoleranță la ou.
Lista ingredientelor în limba română este completă, praful de ou fiind menționat pe etichetă.
Deși magazinul IKEA din Băneasa nu a înregistrat nicio plângere referitoare la etichetarea produsului PAJ RABARBER, iar eroarea nu face referire la traducerea listei de ingrediente în limba română, compania a decis rechemarea acestui produs și de pe piața din România.
Pe 18 septembrie, un client alergic la ou a cumpărat o tartă cu rubarbă dintr-un magazin IKEA din Finlanda. El a revenit a doua zi cu produsul la magazinul respectiv, iar pe 20 septembrie produsul din loturile cu traducerea etichetei incompletă în limba finlandeză a fost deja retras de la vânzare.

Etichetarea greșită a acestui produs în limba finlandeză a fost identificată în următoarele țări: Finlanda, Suedia, Norvegia, Germania, Austria, Rusia, Polonia, Ungaria, Slovacia, Cehia, Lituania, Thailanda, Singapore și în România.

Clienţii care au achiziționat produsul sunt invitaţi la departamentul de Relaţii cu Clienţii din magazinul IKEA pentru a-l returna şi a-şi primi banii înapoi, începând de astăzi, 26 septembrie 2013.

Tarta cu rubarbă PAJ RABARBER a fost introdusă în magazinele IKEA în anul 2012. De la lansare, în magazinele IKEA din țările menționate anterior au fost vândute 75.000 de tarte. Magazinul din România a vândut 1.900 de bucăți, la prețul de 15 lei/ bucată, și nu a primit nicio sesizare.

- Publicitate -

Sunrise Geek: O noua platforma dedicata pasionatilor de tehnologie si inovatie

Lansarea Sunrise Geek marcheaza un moment important pentru toti cei pasionati de tehnologie, inovatie si tendinte digitale. Aceasta platforma...

Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7...