Conform datelor centralizate de reprezentanţii Be Igloo, de la începutul anului s-a înregistrat o triplare a numărului de locuinţe vândute din ansamblurile pe care le promovează comparativ cu aceeaşi perioada a anului trecut.
Procentual, majoritatea tranzacţiilor, 90%, s-au înregistrat cu apartamente de 2 camere. Numai 9% dintre clienţi au preferat să cumpere apartamente cu 3 camere şi doar un procent s-a orientat spre garsoniere sau locuinţe cu mai mult de 3 camere.
Mai mult, vânzările din acest an reprezintă aproape jumătate din numărul de locuinţe tranzacţionate în 2010 de Be Igloo.
„În primele trei luni ale anului trecut am vândut doar 10 apartamente, în timp ce în 2011 am înregistrat deja 30 de tranzacţii. Preţurile medii cu care clienţii au achiziţionat apartamentele atât în 2010, cât şi anul acesta a rămas în jur de 80.000 de euro. Chiar dacă aşteptările sunt optimiste, aceste rezultate nu trebuie totuşi să ne facă să aşteptăm un boom imobiliar ca în 2007. Este doar o tendinţă de revigorare a sectorului, normală după doi ani de stagnare. Ne aşteptăm ca vânzările să mai crească, pentru că preţurile au ajuns la un minim posibil şi pentru că oamenii au înţeles că timpul de aşteptare ar trebui să ia sfarşit”, a afirmat Nimrod Zvik, Managing Partner Be Igloo.
Pe primul loc la capitolul vânzări în portofoliul Be Igloo se află ansamblul Optima din cartierul Titan, cu 63% din totalul de vânzări. În acest ansamblu clienţii au ales cu predilecţie apartamentele cu 2 camere.
Cei care au dorit apartamente cu 3 camere s-au orientat spre ansamblul Ten Blocks din cartierul Militari, dar şi spre ansamblurile din Titan.
„Vom investi în continuare în marketing, în promovarea proiectelor, dar, mai mult decât atât, credem în avantajul nostru major: avem în portofoliu doar ansambluri de foarte bună calitate, verificate de partenerii noştri de la King Sturge, ceea ce face din apartamentele promovate sub brandul Be Igloo o investiţie sigură”, a mai adăugat Nimrod Zvik.