Agenția digitală Ideologiq a dezvoltat pentru rețeaua de cinci dealeri auto Porsche Inter Auto România, soft-ul Entigha.
Special creat pentru distribuitorii mărcilor Volkswagen, Skoda, Audi și Seat, Entigha are scopul de urmărire, optimizare și raportare a potențialilor cumpărători care doresc să intre în contact cu echipele de vânzări.
Până în momentul implementării soft-ului, informațiile erau obținute accesând 13 canale online diferite, la care se adăugau și canalele offline.
Proiectul a fost implementat în anul 2018 și până în prezent, aproximativ 28.000 de lead-uri au fost prelucrate de echipele de vânzări ale Porsche Inter Auto România prin platforma Entigha.
Ce face platforma Entigha
Entigha a rezolvat problemele legate de solicitările potențialilor clienți care nu ajungeau către echipa de vânzări, diverse greșeli umane sau erori apărute în raportare.
Aceste situații au fost schimbate radical datorită soft-ului care poate centraliza solicitările apărute din toate punctele de trimitere, atât din mediul online, cât și offline.
Totodată, prin diferite protocoale de comunicare, acesta poate introduce toate cerințele în baza de date Porsche Inter Auto, ajutând astfel echipele de vânzări să clasifice și să prelucreze cererile într-un timp mult mai scurt.
În același timp, soft-ul Entigha vine în ajutorul directorilor de vânzări dar și departamentului de management pentru a oferi o vedere amplă și în timp real, în orice moment al zilei.
Astfel, se pot măsura și afla timpii de răspuns și acțiunile întreprinse, împărțite pe fiecare solicitare în parte și de asemenea, pot aduce oricând optimizări procesului de prelucrare, în funcție de nevoile de business.
În primăvara acestui an Ideologiq a reconstruit site-urile dedicate celor patru brand-uri de mașini comercializate de Porsche Inter Auto România: Audi (audipia.ro), Volkswagen (volkswagenpia.ro), Skoda (skodapia.ro) și Seat (seatpia.ro).