Iaurt marcă proprie de la Carrefour

.
.

Carrefour aduce în selecția de produse marcă proprie o nouă gamă de iaurt, disponibilă într-o gamă de cinci produse românești simple și sănătoase.

Design-ul ambalajului, creat special pentru Carrefour de către un artist român, surprinde simplitatea și veselia noilor produse, dar şi echilibrul dintre gustul acrişor şi textura cremoasă care caracterizează noua gamă. În aceeaşi notă, fiecare dintre iaurturile nou lansate poartă denumiri care evocă elemente autohtone, precum roșu de bujor sau verde de pomișor.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

„Începând cu această lună, clienţii noştri îşi vor putea completa coșul de cumpărături cu noi produse româneşti marcă proprie Carrefour. Prețul propus pentru noua gamă de iaurturi este unul excelent, iar calitatea acesteia poartă garanția Carrefour, iaurturile fiind testate și aprobate chiar de către clienții noștri!” a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.

Noua gamă de iaurturi este disponibilă consmatorilor la preţuri accesibile, într-o varietate de gramaje:

• iaurt degresat 0,1% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă – „albastru de norișor” – 140g și 375g
• iaurt de băut 2% grăsime, acrișor cu o consistență lichidă – „prospețimea zorilor” – 375g
• iaurt 2% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă – „prospețimea zorilor” – 375g
• iaurt 2,8% grăsime, acrișor cu o consistență cremoasă – „verde de pomișor” – 140g, 375g și 900g
• iaurt 3,5% grăsime, ușor acrișor cu o consistență fină, cremoasă și mătăsoasă – „roșu de bujor” – 900g

Decembrie plin cu magazine noi pentru Sinsay. Polonezii se extind puternic

Retailerul polonez de fashion și articole pentru casă Sinsay, parte a grupului LPP, încheie anul cu opt unități noi...

EFECTUL PROPAGANDEI! Doar 43% dintre români cred că se trăiește mai bine ca înainte de aderarea la UE

Doar 43% din respondenții unui studiu realizat în urma unui plan de cercetare complex și inclus în Raportul Pareto...