Digitalizarea afacerii tale reprezintă un prim pas în transformarea proceselor cu care tu și angajații tăi v-ați obișnuit. Această schimbare presupune să implementezi un plan bine pus la punct, astfel încât să îți atingi obiectivele pe care ți le-ai propus.
Există tehnologii care apar în mod constant pe piață, care te pot ajuta să interacționezi cu clienții și să le oferi acestora o experiență cât mai plăcută. Probabil că te aștepți ca pentru aceste servicii costurile să fie ridicate, însă există numeroase soluții pe care le ai la dispoziție pentru a pune bazele digitalizării, fără investiții foarte mari.
Iată 3 metode eficiente prin care îți poți iniția afacerea în lumea digitală!
Dezvoltă o campanie de marketing
Marketingul este un domeniu care a dezvoltat foarte multe metode de publicitate, însă niciuna nu este ideală. Canalele de marketing sunt din ce în ce mai multe și mare parte din ele sunt online.
Poți comunica mesaje sau oferte clienților tăi atât fizic, cât și digital, însă cu siguranță informația este mult mai rapidă, vizibilă și sigură în format digital. Ai mai multe variante din care poți alege, cum ar fi: email-urile personalizate, pachetele pentru marketing prin SMS sau notificările în aplicație.
Dacă ai deja un public țintă și îți dorești ca mesajul tău să fie personalizat și ca informația să ajungă direct la client, atunci marketingul prin SMS este varianta cea mai bună, acest segment reprezentând, de altfel, și unul dintre canalele digitale care au luat amploare semnificativ în ultimii ani.
Pentru astfel de servicii, poți analiza oferta Smso.ro pentru a alege varianta cea mai potrivită pentru business-ul tău.
Oferă asistență clienților
Așteptările unui client de la o companie sunt numeroase, însă ce își dorește orice client să primească din partea unei companii atunci când are o problemă cu serviciul sau produsul pe care l-a achiziționat este disponibilitate și asistență.
Astfel, poți crea o relație de încredere cu clienții tai cu scopul de a-i păstra și de a-i fideliza. Dacă încă nu ai un serviciu de asistență bine pus la punct, este timpul să îți creezi unul.
Dacă nu dorești să faci investiții majore, poți să configurezi o adresă de e-mail folosind un serviciu de hosting gratuit sau, dacă ai o pagină web, poți deschide o secțiune pentru sugestii sau reclamații.
Digitalizează întregul flux de achiziții
Fluxul de achiziții al unei companii este format din comenzile făcute către furnizori, comenzile efectuate de clienți, recepțiile, facturile sau avizele de livrare.
Pentru toate acestea există soluții de automatizare care au rolul să crească productivitatea companiei tale, să eficientizeze costurile și să îți permită accesul în timp real la informații.
Astfel, vei obține un timp mai mic de execuție și vei minimiza pierderile și riscurile la care ești expus. Pe lângă gradul de securitate pe care ți-l oferă acesta metodă de digitalizare, vei oferi clienților tăi o experiență mult mai plăcută în ceea ce privește serviciile tale.
În mod evident, societatea din prezent evoluează și este din ce ince mai greu să atragi noi clienți. Totuși, oricare dintre strategiile de mai sus au rolul de a te ajuta să îți crești compania și să îți eficientizezi activitatea.
Oferă timp și sprijin oamenilor care ți-au cumpărat produsul sau au apelat la serviciile tale pentru a păstra o imagine pozitiva a companiei. Chiar dacă faci o investiție în campania de promovare, nu uita că anumite metode te vor ajuta să îți atragi clienții.