Hornbach a atras la Timişoara 120.000 de clienţi în cele 100 de zile de la deschidere

sursa foto: bss.ro

În cele circa 100 de zile de la inaugurarea magazinului din Timişoara, Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a înregistrat un trafic de 156.000 de persoane, din care peste 75% au devenit şi clienţi.

 

„Magazinul din Timişoara a fost un real succes încă de la deschidere. Astfel, în cele 100 de zile de la inaugurare, am avut 120.000 de clienţi”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

 

Acesta a subliniat că printre produsele cumpărate de clienţii timişoreni, de la deschiderea magazinului şi până în prezent, se numără 30.000 mp de parchet laminat, 18.000 de pachete de polistiren, peste 26.000 de plante şi mai mult de 30 tone de hrană de animale.

 

„Cel mai bine cumpărate produse din sortimentul Hornbach în magazinul din Timşioara sunt materialele de construcţii, acestea putând fi achiziţionate din zona de Drive-In, un concept ce permite intrarea până la raft cu maşina şi care a fost foarte apreciat de timişoreni”, a mai adăugat Mugurel-Horia Rusu. Acesta a subliniat, de asemenea, că produsele din zona de grădină au fost şi ele foarte bine vândute, datorită diversităţii şi a calităţii.

 

În ceea ce priveşte cele mai dorite servicii Hornbach pe piaţa din Timişoara, reprezentantul companiei a subliniat că montajul este unul din serviciile cele mai cerute datorită garanţiei de 2 ani şi a profesionalismului echipei de meseriaşi.

 

„Mizăm pe majorarea constantă a numărului de clienţi datorită creşterii notorietăţii pe piaţa vestică. În plus, în perioada Sărbătorilor, magazinul Hornbach va fi o atracţie datorită Târgului de Crăciun pe care l-am deschis începând cu 19 octombrie”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

 

Magazinul Hornbach din Timişoara a fost inaugurat în 18 iulie 2012, fiind a cincea locaţie deţinută de retailer pe piaţa locală. Acesta are o suprafaţă totală de 22.500 de metri pătraţi şi pune la dispoziţia clienţilor 120.000 de articole, dintre care 60.000 de articole permanent pe stoc şi alte 60.000 de produse la comandă.

 

Împărţit în trei zone distincte, magazinul urmează modelul tuturor locaţiilor Hornbach din România. Astfel, pe o suprafaţă de 9.300 mp este situată zona de materiale de construcţii şi amenajări, în timp ce pe o suprafaţă de 5.300 mp se regăseşte o zonă specială pentru produsele de grădină şi ZOO.  În plus, zona Drive In ocupă un spaţiu de 7.900 mp.

 

Noul magazin din reţeaua Hornbach a absorbit o investiţie de 30 de milioane de euro şi a creat 120 de locuri de muncă, toate persoanele angajate beneficiind de programe speciale de şcolarizare.

- publicitate -