HomeBank devine singurul canal de confirmare a plăților pentru clienții ING

HomeBank va deveni în curând singurul canal de confirmare a plăților pentru utilizatorii ING, arată banca într-un comunicat.

Clienții vor putea vedea și copia detaliile cardului direct din HomeBank pentru a le folosi în câmpurile afișate în pagina de plată.

Astfel, acesta intră la secțiunea „Cardurile mele” și selectează cardul cu care vrea să plătească. Următorul pas este selectarea „Detalii card” și introducerea parolei.

După autentificarea suplimentară, detaliile sunt vizibile timp de 60 de secunde și pot fi copiate prin apăsarea pe iconița din dreptul cardului.

Această funcționalitate este disponibilă doar de pe mobil, pentru sistemele Android și Apple.

Mai mult, clienții care nu au un cont curent în lei, dar folosesc un card ING pot de acum să confirme plata prin aplicația HomeBank. Aceasta se activează din pagina dedicată.

Închiderea contului direct din HomeBank este disponibilă clientului titular pe cont. Acesta accesează meniul ultimului cont curent, selectează „Mai multe” și apoi „Închidere cont”.

În cazul în care clientul își închide ultimul cont și nu beneficiază de un alt serviciu ING, relația și serviciul Home’Bank se vor închide odată cu aceasta, iar clientul va fi delogat.

În cazul în care clientul își închide ultimul cont, dar beneficiază de un alt serviciu ING (codebitor, posesor de card suplimentar etc.), relația și serviciul HomeBank rămân active.

- publicitate -

trebuie să citești