HMD Global atrage o investiție de 230 de milioane dolari

HMD Global, compania care deține licența Nokia pentru telefoane, anunță finalizarea rundei de investiții în urma căreia a atras 230 de milioane de dolari, din partea unor parteneri strategici de la nivel global.

Telefoanele Nokia au un design nordic premium, inspirat de originile companiei, calitate superioară în materie de produs, oferă o experiență de imagine premium ZEISS și fiabilitate de top.

De asemenea, acestea dispun de funcții de securitate, cu promisiunea actualizărilor lunare de securitate timp de trei ani și ale sistemului de operare, timp de doi ani, în cadrul programului Android One.

HMD Global este singurul jucător cheie european pe piața producătorilor de smartphone-uri.

În ce merge investiția

Investiția va accelera misiunea companiei de a pune la dispoziția utilizatorilor din întreaga lume smartphone-uri 5G, cu accent pe parteneriatele cu operatorii din Statele Unite ale Americii.

În al doilea rând, HMD Global va continua tranziția către ofertele de servicii din zona digitală, având în vedere noua realitate post-COVID.

De asemenea, compania își va extinde prezența în piețe cheie aflate în creștere, precum  Brazilia, unde HMD Global și-a deschis recent operațiunile, dar și Africa sau India.

Nu în ultimul rând, această investiție va ajuta compania să își consolideze poziția de lider dincolo de portofoliul hardware, ca operator de servicii mobile integrate.

Anul acesta, HMD Global a lansat serviciul internațional de roaming, HMD Connect, și-a consolidat capacitatea în materie de securitate cibernetică mobilă prin achiziția de active ale Valona Labs, și a înființat un Centru de Excelență pentru Cercetare și Dezvoltare specializat în software, securitate și servicii, în Tampere, Finlanda.

De la debutul operațiunilor în 2016, compania HMD Global a devenit activă în 91 de piețe, în opt regiuni, în peste 250.000 de puncte de comercializare și a vândut peste 240 de milioane de terminale.

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...