H&M va deschide în acest an un magazin în centrul comercial Winmarkt din Tulcea.
Pentru această unitate retailerul caută Department manager și Asistent vânzări.
Candidatul pentru postul de Department manager trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- Minim 2-3 ani de experienta in retail management sau in conducerea unui grup de aproximativ 10 persoane in domeniul serviciu clienti.
- Interesat de moda.
- Abilitati exceptionale in domeniul serviciu clienti si relatii interpersonale.
- Aptitudini organizatorice si analitice dovedite.
- Experienta in instruirea personalului.
- Abilitatea de a lua initiativa si de a lucra dupa instructiunile proprii.
- Abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen lung si scurt.
- Abilitatea de a rezolva mai multe sarcini intr-un mediu rapid.
- Abilitatea de a stabili rutine eficiente pentru comunicarea excelenta cu toti membrii echipei pentru a maximiza productivitatea.
- Disponibilitate mare, incluzand serile si weekendul.
- Buna cunoastere a limbii engleze vorbite.
Pentru postul de Asistent Vânzări, candidatul trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- Minim 1 an experienţă în domeniul serviciu clienţi, de preferat în industria de retail.
- Abilităţi excelente în domeniul serviciu clienţi.
- Abilitatea de a recunoaşte şi efectua oportunităţi de vânzare.
- Abilitatea şi dorinţa de a manipula o casă de bani.
- Abilităţi de comunicare şi organizare.
- Abilitatea de a îndeplini mai multe sarcini într-un mediu rapid.
- Abilitatea de a lua initiativă pentru a termina sarcinile şi rezolva problemele.
- Abilitatea de a respecta termenii limita.
- Abilitatea de a gestiona timpul şi de a prioritiza activităţile.
- Trebuie să fie disponibil în weekenduri.
Mai multe detalii aici.