Hard Rock anunță cea mai amplă inovare a meniului din istoria companiei, cu peste 20 de produse noi disponibile în locații din întreaga lume.
Noul meniu pune accent pe cele mai noi și premiate rețete de Steak Burger, favoritul fiind 24-Karat Gold Leaf Steak Burger, care va genera în România donații din vânzări către Asociația S.O.S Satele Copiilor.
Steak Burgers nu sunt singurele preparate inovatoare incluse în noul meniu Hard Rock, care va cuprinde și selecția de Boozy Milkshakes (pe bază de alcool), Sliders și Shareables, încurajând aventura și explorarea și permițându-le fanilor să-și satisfacă cele mai curioase pofte. Lansarea globală a noului meniu este un tribut adus legendelor originale care au deschis ușile primului Hard Rock Cafe în Old Park Lane din Londra, pe data de 14 iunie 1971, având misiunea de a servi cei mai buni burgeri și milkshakes din întreaga lume.
Vedetele noului meniu al Hard Rock Cafe sunt premiații Steak Burgers, care conțin 100% Vită Angus, pentru a crea cel mai savuros burger posibil. Așa cum corzile unei chitare trebuie să fie perfect acordate pentru ca o melodie să sune perfect, fiecare detaliu contează atunci când construiești cel mai bun burger. De la acompaniament premium, cum ar fi chiflele proaspăt coapte, până la sosurile casei, noii Steak Burgers oferă tuturor posibilitatea de a mânca precum o legendă rock.
Chiar dacă sunt noi în meniu, nu este prima dată când Steak Burgers de la Hard Rock Cafe se află în lumina reflectoarelor – marca Steak Burger câștigând deja premii înaintea lansării sale la nivel mondial, inclusiv recunoașteri precum „Fan Favorite” la Battle Burger Riverwalk Fort Lauderdale din 2019, „Cel mai bun Burger” în cadrul Premiilor Editor-in-Chief și „Ultimate Winner / Best in Miami” la Miami Times Burgerfest, în 2018.