În primele luni ale anului, HaidiHai a înregistrat o creștere a vânzărilor cu circa 80% față de același interval din 2019.
Pentru HaidiHai, un startup din Iași cu produse art&craft, în prima jumătate a anului, care a cuprins și perioada stării de urgență, valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la 120 de lei.
Totodată, compania estimează o creștere cu peste 100%, până la sfârșitul anului, pentru 2020 comparativ cu anul precedent.
„În perioada de început a pandemiei au scăzut vânzările pentru produsele destinate evenimentelor, cum ar fi nunți și botezuri, dar și cele destinate artizanilor care participau la târguri cu produse handmade, însă o surpriză plăcută pentru noi a fost faptul că am descoperit alți clienți dornici să-și ocupe timpul cu activități creative”, a declarat Cristina Țuțuianu, fondatoare HaidiHai.
Haidihai a debutat în iunie 2018, produsele comercializate fiind destinate în special artizanilor și celor pasionați de handmade.