HaidiHai estimează afaceri în creștere cu peste 100% în 2020

În primele luni ale anului, HaidiHai a înregistrat o creștere a vânzărilor cu circa 80% față de același interval din 2019.

Pentru HaidiHai, un startup din Iași cu produse art&craft, în prima jumătate a anului, care a cuprins și perioada stării de urgență, valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la 120 de lei.

Totodată, compania estimează o creștere cu peste 100%, până la sfârșitul anului, pentru 2020 comparativ cu anul precedent.

„În perioada de început a pandemiei au scăzut vânzările pentru produsele destinate evenimentelor, cum ar fi nunți și botezuri, dar și cele destinate artizanilor care participau la târguri cu produse handmade, însă o surpriză plăcută pentru noi a fost faptul că am descoperit alți clienți dornici să-și ocupe timpul cu activități creative”, a declarat Cristina Țuțuianu, fondatoare HaidiHai.

Haidihai a debutat în iunie 2018, produsele comercializate fiind destinate în special artizanilor și celor pasionați de handmade.

- Publicitate -

Wolt ajunge oficial în România. Pentru început va livra în 35 de orașe

În urma achiziției aplicației Tazz, finalizată la începutul anului 2025, Wolt intră oficial pe piața din România, din luna...

McDonald’s a depășit 2 miliarde lei cifră de afaceri pe parcursul anului 2024

Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald's din țară, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de peste 2...