Growceanu, un grup de business angels, investește 180.000 euro în startup-ul Ulpia, un market place educațional dedicat comunității medicale.
Ulpia este o platformă interactivă care se adresează atât medicilor stomatologi, cât și stakeholderilor din comunitatea medicală.
Platforma își propune să creeze contextul optim în care lectorii să își poată susține prezentările iar vânzătorii să ofere instrumentele de care să beneficieze comunitatea medicală.
Startup-ul a fost înființat în 2020 de către Dr. Cătălin Balog Bellu, un profesionist cu peste 17 ani de experiență în medicină dentară și antreprenoriat.
Ulpia are activități în 11 țări și a înregistrat venituri de peste 200.000 euro în ultimele 12 luni, având o evaluare pre-money de 2 milioane euro.
În 2021, investitorii Growceanu au realizat 7 runde de investiție, în valoare totală de 465.000 euro și sunt implicați în procesul de due-diligence în alte 10 runde, cu o valoare de 660.000 euro.