Growceanu investește 180.000 de euro în startup-ul românesc Ulpia

Growceanu, un grup de business angels, investește 180.000 euro în startup-ul Ulpia, un market place educațional dedicat comunității medicale.

Ulpia este o platformă interactivă care se adresează atât medicilor stomatologi, cât și stakeholderilor din comunitatea medicală.

Platforma își propune să creeze contextul optim în care lectorii să își poată susține prezentările iar vânzătorii să ofere instrumentele de care să beneficieze comunitatea medicală.

Startup-ul a fost înființat în 2020 de către Dr. Cătălin Balog Bellu, un profesionist cu peste 17 ani de experiență în medicină dentară și antreprenoriat.

Ulpia are activități în 11 țări și a înregistrat venituri de peste 200.000 euro în ultimele 12 luni, având o evaluare pre-money de 2 milioane euro.

În 2021, investitorii Growceanu au realizat 7 runde de investiție, în valoare totală de 465.000 euro și sunt implicați în procesul de due-diligence în alte 10 runde, cu o valoare de 660.000 euro.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...