Druid anunţă lansarea chatbotului Ioana în cadrul Groupama Asigurări, pentru a răspunde tuturor angajaţilor cu informaţii la zi despre procesele interne referitoare la contextul COVID, măsurile care trebuie luate, dar şi informaţii de suport tehnic referitoare la infrastructura IT.
Ioana este un asistent virtual (chatbot) de tip FAQ, găzduit în Intranet, care poate fi accesat oricând de toţi cei peste 1500 de angajaţi din cele peste 120 de agenţii.
Ioana a fost pregătită de echipele de resurse umane şi IT din Groupama să răspundă celor mai uzuale întrebări referitoare la contextul COVID-19, măsurile de protecţie necesare, reguli şi proceduri interne.
Mai mult, chatbotul poate prelua şi răspunde la întrebări care să degreveze echipa de IT de răspunsuri repetitive şi consumatoare de timp.
În prima săptămână de la lansare, Ioana a răspuns la peste 5000 de solicitări.