Groupama Asigurări lansează chatbotul Ioana pentru angajaţi

Druid anunţă lansarea chatbotului Ioana în cadrul Groupama Asigurări, pentru a răspunde tuturor angajaţilor cu informaţii la zi despre procesele interne referitoare la contextul COVID, măsurile care trebuie luate, dar şi informaţii de suport tehnic referitoare la infrastructura IT.

Ioana este un asistent virtual (chatbot) de tip FAQ, găzduit în Intranet, care poate fi accesat oricând de toţi cei peste 1500 de angajaţi din cele peste 120 de agenţii.

Ioana a fost pregătită de echipele de resurse umane şi IT din Groupama să răspundă celor mai uzuale întrebări referitoare la contextul COVID-19, măsurile de protecţie necesare, reguli şi proceduri interne.

Mai mult, chatbotul poate prelua şi răspunde la întrebări care să degreveze echipa de IT de răspunsuri repetitive şi consumatoare de timp. În prima săptămână de la lansare, Ioana a răspuns la peste 5000 de solicitări.

- Publicitate -

Peste 1.000 de camere de hotel noi vor fi disponibile în București până în 2027

Până în 2027 Bucureștiul ar putea avea aproximativ 1.000 de camere noi, reprezentând hoteluri pe toate segmentele, de la...

Salariile medii s-au triplat de la aderarea României la Uniunea Europeană

De la momentul aderării României la Uniunea Europeană, dar în special în ultimii 8 ani, salariile din România au...