Grohe X, primul hub digital din domeniul produselor sanitare

Cu Grohe X, LIXIL EMENA lansează prima platformă digitală din domeniu pentru brandul său de produse sanitare.

Vizitatorii hub-ului au posibilitatea de a-și crea propria experiență Grohe datorită conținutului multimedia informativ și inspirațional, adaptat nevoilor partenerilor de afaceri și consumatorilor.

Fie că vorbim de un client din domeniu ce dorește să cunoască ce tendințe globale influențează activitatea în domeniul sanitar, un instalator care caută tutoriale cu instrucțiuni care să îi ușureze munca, un arhitect ce își dorește inspirație din ultimele tendințe sau un consumator care  caută  produse inovatoare, de ultimă generație, pentru a-și transforma baia de vis în realitate – Grohe X permite tuturor să exploreze lumea produselor.

Destinat inițial ca o alternativă la  bienalul ISH, cel mai important târg din lume în domeniul apei și HVAC, de la care GROHE s-a retras din cauza pandemiei COVID-19, Grohe X este în prezent mai mult decât un substitut al târgurilor de profil.

Pe lângă reunirea unor povești incitante și distractive într-o singură locație, Grohe X aduce lumea mai aproape și în același loc pe o platformă, pentru a schimba  informații și pentru a primi sprijin din partea experților brand-ului.

Având în vedere că oportunitățile de întâlniri față în față sunt limitate în prezent, Grohe X oferă mediul perfect pentru colaborare și schimb de idei – Grohe X este noul loc de întâlnire.

Pe lângă conținutul editorial stufos pus la dispoziție, platforma se lansează pe 16 martie cu formate de evenimente adaptate partenerilor de afaceri și profesioniștilor GROHE.

„Grohe X este rezultatul modului nostru de gândire disruptiv. Am îmbrățișat noua normalitate și am privit provocările ca noi oportunități”, explică Jonas Brennwald, Lider LIXIL EMENA și Co-CEO Grohe AG.

„Deși distanțarea fizică este esențială în aceste zile, dorim totuși să oferim clienților noștri un cadru unic pentru a experimenta inovațiile noastre și pentru a intra în contact direct”, spune Thomas Fuhr, Lider Fittings LIXIL International și Co-CEO Grohe AG.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...