Grohe SPA a primit premiul Red Dot Award: Best of the Best – Brands and Communication Design, datorită modului de prezentare al conceptului „Sănătate prin apă” la muzeul de artă Pinacoteca di Brera la Milano Design Week.
Fiecare dintre cele patru cuburi amplasate în spațiu a fost dedicat uneia dintre cele patru dimensiuni care dau viață Grohe SPA.
În primul rând, colecția Grohe SPA Icon 3D: produsele imprimate 3D pe metal permit în același timp un design sustenabil al produsului cu cel mai înalt nivel de personalizare.
Al doilea nivel a fost reprezentat de colecțiile private, personalizate, Atrio și Allure Brilliant, care permit clienților să aleagă dintr-o gamă atent selecționată de culori, materiale, finisaje și modele.
Colecția Grohe Colors este în centrul atenției celui de-al treilea nivel. Folosind culorile în tendințe pentru produse precum Allure și Aqua Ceiling Modules, colecția facilitează crearea de băi personalizate.
Cool Sunrise a fost culoarea principală folosită în acest cub, iar colecțiile expuse au pus întreaga încăpere într-o lumină aurie, în timp ce vizitatorii au putut auzi sunetul apei și au simțit umiditatea acesteia.
Finalizarea expoziției, al patrulea nivel, a fost în jurul soluțiilor de duș modulare. Grohe a creat o experiență multi-senzorială cu ceață, lumini și sunete, precum și un ecran LED unde au rulat imagini inspirate din natură.