GROHE, un brand internațional pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii, va participa, în martie 2025, la ISH – cel mai important târg mondial pentru HVAC și apă.
Un element central al strategiei GROHE pentru anul fiscal următor este implicarea sporită în dezvoltarea industriei sanitare și este pregătit să încurajeze colaborarea și să impulsioneze progresul colectiv din industrie, în special în contextul provocărilor economice actuale.
„Obiectivele pentru anul fiscal următor reflectă angajamentul nostru de neclintit față de consumatori și parteneri, leadership-ul în ceea privește produsele și excelența organizațională. Un prim punct culminant a fost prezența noastră la Milan Design Week, unde am prezentat vârful portofoliului nostru cu GROHE SPA”, spune Bijoy Mohan, Lider al LIXIL International
Noi produse care răspund nevoilor de zi cu zi
Compania va lansa în vara acestui an sistemul GROHE Rapido Shower Frame. Proiectat pentru a simplifica instalarea sistemelor de duș încastrate și pentru a spori productivitatea profesioniștilor, această soluție este un răspuns direct la provocările zilnice.
Componentele pre asamblate și izolate, cum ar fi țevile pentru apă și elementele ascunse, precum și un test de etanșeitate efectuat înainte de livrare, permit instalarea în doar trei pași, economisind timp și costuri pentru instruirea noilor instalatori.
Noua pară de duș GROHE Tempesta 110, premiată cu Red Dot Award și iF Design, aduce o personalizare sporită oferind libertatea de alegere în ceea ce privește designul: de la opțiuni rotunde sau pătrate, la crom sau culoarea în tendințe Matte Black.
În plus, variantele echipate cu tehnologia EcoJoy sunt dotate cu un inel de protecție din silicon ShockProof, care protejează împotriva daunelor cauzate de căderi. Toate acestea vin cu garanția calității „fabricat în Germania”.
Tempesta este produs în Lahr, Germania, locul de naștere al tuturor sistemelor de duș GROHE. La fiecare patru secunde, o pară de duș iese de pe noua linie de producție, care poate fabrica până la 200 de variante diferite de produse fără a necesita reconfigurare.