Grecii de la Workhatlon inițiază o campanie de finanțare pe Seedblink

Workathlon, un start-up grecesc care a creat o soluție de recrutare în domeniul ospitalității, lansează o rundă de investiție de tip seed pe platforma SeedBlink.

Workathlon utilizează tehnologie de tip ML (machine learning), la care se adaugă instrumente de marketing și practici menite să ajute companiile să găsească angajații potriviți.

Compania vrea să ducă această rundă de investiții la 500.000 euro, din care 200.000 euro de la investitorii privați de pe Seedblicnk, cu tichete începând de la 2.500 euro.

Workathlon este o companie susținută de Techstars din 2020 și a fost fondată la sfârșitul anului 2017 de către Katerina Santikou.

Cu sediul central la Londra și birouri în Atena și în curând în Emiratele Arabe Unite, tânăra companie are o comunitate în creștere în Europa.

Se preconizează că aceasta va crește la 200.000 de candidați până la sfârșitul anului 2022.

Workathlon intenționează să se lanseze anul următor în Emiratele Arabe Unite, România și Croația, înainte de a atrage o investițe solidă de serie A în ultimul trimestru din 2022.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...