All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

luni | 25 mai | 2020

Glovo livrează acasă cumpărăturile personale și în Slatina și Buzău

Centrul comercial Shopping Park Mediaș, de lângă Kaufland, se extinde

Centrul comercial Shopping Park Mediaș își mărește suprafața comercială la peste 16.900 mp și va deveni cel mai mare retail park din...

Buzău și Slatina sunt cele mai noi orașe în care Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, s-a lansat în această săptămână.

În primă fază, locuitorii din Slatina și Buzău vor avea acces la produsele restaurantului McDonald’s și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland. 

- Publicitate -

În plus, cu ajutorul categoriei „Curier rapid”, clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

„În această perioadă, companiile au efectuat  disponibilizări collective la nivel local, sute de angajați ai acestora au rămas fără locuri de muncă, în timp ce mulți alți angajatori au spus că este posibil să adopte măsuri similare în următoarea perioadă. Pentru noi acest lucru înseamnă că mai mulți oameni vor avea nevoie de locuri de muncă și de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezența Glovo în Buzău și în Slatina va fi benefică pentru locuitorii orașelor”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Pe parcursul anului, în aceste orașe, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri. Glovo impulsionează partenerii din HoReCa să își păstreze business-urile active, implicându-se în susținerea lor.

„Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce nu mai pot primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații. Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.

- Publicitate -

ULTIMELE

Coronacriza a trimis gigantul american Hertz în faliment

Criza economică generată de noul coronavirus a mai făcut o „victimă”, compania americană Hertz, care a declarat falimentul la 102 de ani...