Glovo introduce în aplicație opțiunea de bacșiș

Glovo lansează opțiunea bacșiș pentru curierii parteneri, o funcționalitate nouă ce are ca scop creșterea veniturilor lor lunare.

Această opțiune va apărea progresiv în aplicația clienților pe parcursul acestei săptămâni, iar la începutul săptămânii viitoare toți utilizatorii vor putea să lase bacșiș în aplicație.

Opțiunea bacșiș apare în aplicația Glovo imediat după ce clientul plasează o comandă și rămâne activă pentru încă o oră după livrarea comenzii.

Astfel, clientul poate decide dacă oferă bacșiș când plasează comanda, în timp ce aceasta este livrată sau după primirea ei.

Oferirea bacșișului se va face fără contact, direct din aplicație, limitând astfel contactul curierilor cu numerarul, iar aceștia vor primi 100% din valoare.

17.200 de curieri lucrează cu Glovo

Flota Glovo a ajuns la 17.200 de curieri parteneri înscriși în aplicație în acest an.

Aceștia au parcurs în total peste 23,2 milioane de km în România, pe bicicletă, pe jos, cu scooterul sau cu mașina, reușind să îmbunătățească durata medie de livrare, de la 45 de minute la 38 de minute, pentru mai mult de 90% din comenzi.

Curierii Glovo pot avea un venit mai mare decât un salariu mediu pe economie, de aproximativ 24 de lei pe oră.

16,3 milioane de produse comandate în doi ani de activitate

În doi ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație.

Aplicația a fost descărcată de 1,7 milioane de ori iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorma, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizza.

- Publicitate -

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...