Glovo a livrat 16,3 milioane de produse în 2 ani de activitate în România

Cea mai valoroasă comandă, 3.001 lei pentru o listă de cumpărături la Kaufland

Glovo împlinește doi ani de activitate în România, timp în care aplicația a fost descărcată de 1,7 milioane de ori iar utilizatorii au comandat peste 16,3 milioane de produse.

Cele mai comandate produse fiind în continuare burgerii, shaorma, cartofii prăjiți și pizza. De la deschiderea Glovo au fost comandate aproape 2 milioane de burgeri, 650,000 de shaorme, 680,000 de porții de cartofi și 520,000 de pizze.

Compania este prezentă în 26 de centre urbane din toată țara, 22 dintre acestea fiind inaugurate în ultimul an. București, Timișoara, Brașov, Cluj-Napoca și Iași se află în topul orașelor cu cele mai multe comenzi.

17.200 de curieri parteneri

Flota de curieri parteneri înscriși în acest moment a ajuns la peste 17,200. Aceștia au parcurs în cei doi ani peste 23,2 milioane de km pe bicicletă, pe jos, cu scooterul sau cu mașina, reușind să îmbunătățească durata medie de livrare, de la 45 de minute la 38 de minute pentru mai mult de 90% din comenzi.

Un curier poate câștiga aproximativ 24 de lei pe oră.

Au crescut comenzile din categoria „orice”

Categoria „Orice/Anything”, care le permite utilizatorilor să comande orice din orașul lor, a cunoscut o creștere semnificativă față de anul trecut.

Utilizatorii au folosit categoria pentru a comanda peste 450,000 de produse, din categorii precum vestimentație, obiecte decorative, delicatese de la magazine de profil, gadget-uri sau articole sportive.

4 milioane de produse livrate pentru Kaufland

De la începutul parteneriatului, din Kaufland au fost livrate peste 4 milioane de produse.

Cele mai mari valori ale comenzilor au fost înregistrate tot pentru Kaufland, respectiv 3.001 lei pentru o listă de cumpărături de 293 de produse și 2.561 lei pentru o listă de cumpărături de 281 de produse.

Cea mai mare comandă din afara secțiunii Kaufland a avut o valoare de 2.248 lei, pentru 29 de produse de la un magazin cu specific rusesc din București.

Categoria „Delivery Express/Curier Expres” a crescut de șapte ori

De la livrări de colete, plicuri sau obiecte personale uitate, categoria „Delivery Express/Curier Expres” este din ce în ce mai folosită, cunoscând o creștere de față de anul trecut de peste 7 ori.

- Publicitate -

LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara...

Al doilea Annabella Retail Park se deschide pe 1 august, la Râmnicu Vâlcea

Al doilea strip-mall Annabella Retail Park se va deschide pe 1 august la Râmnicu Vâlcea. Acesta are o suprafață...