Geze a împlinit 150 de ani de existență

.
.

Producătorul german de sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, GEZE, prezent și pe piața din România, marchează pe plan local împlinirea a 150 de ani de existență a grupului.

Începută în urmă cu 150 de ani ca afacere independentă de familie, ca producător de sisteme de acționare a ușilor și ferestrelor, compania a promovat de-a lungul istoriei sale valori ca inovația, tradiția și calitatea ireproșabilă a produselor și serviciilor, optând inclusiv pentru o creștere solidă și sustenabilă în cadrul procesului de internaționalizare.

 

Pasiunea pentru dezvoltarea tehnologiilor viitorului este exprimată cel mai bine prin cuvintele doamnei Brigitte Vöster-Alber, proprietarul și președintele consiliului de administrație al grupului de peste 45 de ani, care, citându-l pe Albert Einstein, afirma:

„Viitorul mă interesează mai mult decât trecutul pentru că acolo intenționez să trăiesc.”

 

Urmând aceste principii, GEZE a atins, după 150 de ani de existență, o cifră de afaceri de 326 milioane de euro în anul financiar 2011/2012 prin activitatea celor peste 2.500 de angajati ai companiei din Leonberg și a celor 27 de subsidiare la nivel mondial.

 

Modelul de lucru corect și profesionist al companiei germane a fost aplicat cu succes și în România, unde sistemele GEZE sunt disponibile încă din anul 2002. În urma rezultatelor înregistrate, în anul 2007 s-a înființat o reprezentanță locală, care s-a transformat în anul 2010 în subsidiara GEZE România.

 

Produsele de cea mai bună calitate și serviciile excelente oferite de echipa biroului din România au adus și menținut marca GEZE în pozitia de lider al segmentului de uși automate. Companiei i s-au alăturat o serie de parteneri de anvergură care au contribuit la formarea unei surse de încredere pentru orice beneficiar.

 

Dovada acestei colaborări bune este creșterea organică permanentă a cifrei de afaceri, chiar și în perioada de criză prelungită pe care a traversat-o piața construcțiilor. Prudența și sustenabilitatea caracteristice companiei se regăsesc în declarația domnului Vlad Stanislav, managerul subsidiarei din România:

„Dezvoltarea subsidiarei din România s-a făcut într-un ritm susținut și prin eforturi deosebite chiar și în perioada crizei. Astfel, profitabilitatea și sustenabilitatea cifrei de afaceri se află în prim-planul business-ului nostru, maturitatea companiei și specificul pieței dictând aceste măsuri.”

 

GEZE România, cu o cifră de afaceri de aproximativ două milioane euro anual, se axează pe asigurarea solidității financiare, pe dezvoltarea departamentelor de service și mentenanță și pe consultanța dedicată arhitecților.

 

Ca reper în piața construcțiilor din România și prin consultanța furnizată în toate fazele dezvoltării proiectelor, GEZE a reușit să își dezvolte portofoliul printr-o gamă largă de proiecte de referință din diverse domenii precum:

  • birouri: Petrom City, Modatim Timișoara, Swan Offices, Nusco Tower, BVO
  • comercial: Sun Plaza, Palas Iasi, Maritimo Constanța, rețele de supermarket-uri: Lidl, Penny Market, Dedeman
  • industrial: Emerson Cluj, Artifex Focsani, ELBA Timișoara

 

Pentru celebrarea celor 150 de ani de existenţă, GEZE a planificat o serie de evenimente în întreaga lume, printre care se numără și organizarea unui jubileu aniversar pentru partenerii de afaceri și presa locală.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Peste o treime dintre elevii români sunt afectați de analfabetismul numeric

Peste o treime dintre elevii români sunt afectați de analfabetismul numeric, iar 16% dintre aceștia întâmpină dificultăți semnificative, conform...

Piața românească de investiții imobiliare a încheiat 2024 cu tranzacții de 750 milioane euro

Investițiile imobiliare din România au atins 750 de milioane de euro în 2024, în creștere cu 58% față de...