GETT’S a lansat un magazin online de produse de beauty

GETT’S a lansat un magazin online, în care se regăsesc peste 750 produse de la branduri de top din domeniul beauty, utilizate în mare parte exclusiv în saloane, de către profesioniști.

Prin intermediul contului creat în aplicație, pot fi cumpărate chiar abonamente sau vouchere pentru servicii în salon.

În plus, în contul respectiv, se acumulează puncte care pot fi utilizate fie pentru achiziții ulterioare, fie pentru servicii oferite în lanțul GETT’S, iar prin intermediul aplicației mobile poți verifica valoarea contului în timp real și ai acces la ofertele săptămânale ale saloanelor.

De la lansarea oficială, în luna octombrie 2020, cele mai populare produse au fost în cazul femeilor cele de îngrijire a părului din gama Kerastase si Fudge, de îngrijire a tenului Skeyndor, în timp ce bărbații s-au axat pe ustensile, achiziționând mai ales mașini de tuns profesionale și produse de îngrijire a părului și bărbii.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...