Garanti BBVA a primit, din nou, premiul pentru „Best Consumer Digital Bank in Romania” din partea revistei Global Finance.
Acesta este cel de-al 13-lea premiu primit de bancă din partea acestei publicații și confirmă succesul eforturilor depuse de Garanti BBVA pentru digitalizarea serviciilor sale.
Performanța băncii a fost evaluată de un juriu compus din membri Infosys, lider mondial în consultanță, tehnologie și externalizare.
Membrii juriului au evaluat strategia de a atrage și deservi clienții cu produse digitale, succesul în a-i determina pe clienți să folosească oferte digitale, creșterea numărului de clienți pe segmentul digital, precum şi funcționalitatea și designul website-ului și al aplicațiilor mobile.
„Cu Garanti BBVA Mobile și Garanti BBVA Online, ne străduim să punem clienții în centrul activității noastre și să le oferim produse mai bune și personalizate”, a declarat Ufuk Tandoğan – CEO, Garanti BBVA România.
În prima jumătate a anului 2020, Garanti BBVA a înregistrat o creștere de 47% a volumului și a numărului de tranzacții mobile realizate de către clienții săi persoane fizice, față de aceeași perioadă a anului trecut.
În dezvoltarea canalelor digitale, Garanti BBVA România beneficiază de experiența acționarilor săi. Garanti BBVA Turcia (TGB) are peste 8,9 milioane de clienți digitali activi, în timp ce Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) a ajuns la 34 milioane de clienți digitali.
Anul trecut, BBVA a fost recunoscută de Forrester Research ca lider mondial în domeniul serviciilor bancare mobile, într-un clasament al aplicațiilor mobile provenind de la 54 de bănci de retail din întreaga lume.