Din 2022, produsele românești Tellur se vând prin intermediul platformei de e-commerce a Walmart, al doilea jucător pe piața comerțului online din SUA și cel mai mare retailer din lume.
În curând, ABN Systems International va vinde produse Tellur și în cea mai mare rețea de magazine fizice de pe piața americană (4.662 de unități deținute de Walmart, în septembrie 2022), precum și în alte rețele comerciale din SUA.
Din totalul gamei Tellur compusă din circa 200 de produse, 95% se vând deja în SUA, iar restul de 5% sunt echipamente incompatibile, fie cu sistemul de alimentare electrică (110 volți față de 220 de volți în Europa), fie cu tipul de priză din SUA.
De la intrarea pe piața din această țară, în primul trimestru al anului, până la finele lunii trecute, vânzările au crescut cu peste 1.000%, iar în topul vânzărilor se află căștile cu bluetooth și boxele portabile.
Walmart, rețea gigant
Walmart, cel mai mare retailer mondial (venituri de 572,8 miliarde dolari, în 2021, circa 10.600 de magazine și 2,3 milioane de angajați) deținea doar 7.2% din piața de e-commerce din SUA, la finele anului trecut, dar cota sa de piață se află în ascensiune rapidă.
Totuși, vânzările online pe piața din SUA ale Walmart au totalizat 47,8 miliarde USD, în 2021, fiind în creștere cu 98% față de 2019.
Pe piața „click-and-collect” (comandă online cu ridicare dintr-un magazin fizic), Walmart este liderul absolut în SUA, cu peste 25.4% cotă de piață și vânzări de 20,4 miliarde USD în 2021. 9 din 10 americani se află la o distanță de 10 mile sau mai puțin de unul dintre magazinele clasice ale retailerului.