Gadgeturi și jucării în locul tradiționalelor haine noi de Paște

Pentru tinerii din generațiile Z și Millennials, interesul este și mai mare pentru astfel de produse, peste 41% dintre ei spunând că le aleg cu prioritate

Coșul de cumpărături online pentru Paște s-a modificat anul acesta, iar gadgeturile, electrocasnicele, dar și jucăriile sau alte cadouri tech se află printre cele mai populare achiziții online, fiind alese de aproape 4 din 10 români, potrivit unui sondaj național realizat de Cargus.

Hainele și încălțămintea, altădată simboluri ale pregătirilor pentru Paște, au coborât pe locul doi în clasamentul preferințelor, fiind alese de 27% dintre respondenții sondajului. Aproximativ 22% cumpără online și produse alimentare și băuturi pentru masa de Paște, iar alți 17% dintre respondenți comandă decorațiuni tematice.

Livrarea la domiciliu rămâne prima alegere pentru majoritatea românilor (61%), dar tot mai mulți încep să apeleze și la opțiuni alternative. Aproximativ 44% dintre respondenți spun că folosesc puncte fixe pentru a ridica comenzile, proporția fiind semnificativ mai mare în rândul tinerilor.

CITEȘTE ȘI | Lidl le oferă tuturor angajaților două zile libere de Paște

- publicitate -

articole noi