Majoritatea companiilor au numeroase posturi de birou pentru angajați, conferințe și alte activități ce necesită aparatură modernă și gadgeturi performante pentru ca întreaga activitate să se desfășoare fără întreruperi.
Dacă vrei să refaci stocul de dispozitive digitale pentru compania ta, atunci iată o listă de produse care va ușura și îmbunătăți condițiile de muncă pentru tine, colegii și angajații tăi!
Laptopuri individuale
Deoarece este o perioadă ce favorizează munca în stil hibrid, atât de la birou dar și din confortul locuinței, este recomandat să investești în sisteme portabile și nu în calculatoare sau dispozitivele staționare.
Angajații pot lua cu ei laptopul de muncă în casa lor sau chiar în deplasare, având întotdeauna la ei toate instrumentele necesare pentru a realiza sarcinile aferente postului. Vei găsi numeroase oferte pentru antreprenori care pun la dispoziție laptopuri de calitate, performante, cu un buget atractiv și într-un număr mare de modele.
Un laptop DELL, de exemplu, cu o placă video dedicată din seria GeForce sau AMD, un minim de 16 RAM, 1TB spațiu intern de stocare, cu o autonomie mare a bateriei, ecran Full HD, cameră web și microfon incorporat, dar și cu numeroase porturi de intrare-ieșire pentru conectivitate va fi întocmai dispozitivul ideal de oferit pentru colegii tăi!
Videoproiector pentru prezentări și conferințe
Dacă până acum birou companiei tale nu beneficia de un videoproiector, ei bine, este timpul să investești într-unul. Deoarece sunt multe persoane care încă lucrează în regim de telemuncă, va fi dificil să ai ședințe doar în formulă fizică.
Astfel, cu ajutorul unui proiector (dar și printr-un share screen în programul online prin care comunici cu colegii) vei putea prezenta cele mai noi update-uri despre planurile tale sau fiecare membru să-și prezinte proiectele în care au investit timp și efort.
Cu atât mai mult, alături de videoproiector, se încurajează să iei o telecomandă wireless cu pointer laser pentru a schimba paginile dintr-un slideshow.
Telecomenzile sunt compatibile cu majoritatea dispozitivelor, iar persoanei care prezintă proiectul îi va fi mult mai ușor să comunice toate informațiile necesare, fără a se opri de fiecare dată când trebuie să mute imaginea.
Router
Deoarece vei moderniza biroul companiei tale cu sisteme portabile, este indicat să scapi de internetul prin fibră optică și să alegi internetul prin Wi-Fi.
Colegii și angajații tăi se vor putea conecta mult mai repede la internet, atât pe laptop, dar și pe tabletă și telefon, astfel încât vor putea răspunde instant la mesajele și mailurile primite chiar dacă nu se află în apropierea notebook-ului. Este important să optezi pentru un router de ultimă generație, care transmite internetul la o viteză bună și la o distanță cât mai mare.
Telefon mobil de muncă
Un alt gadget care poate facilita comunicarea dintre angajați, indiferent dacă aceștia lucrează de acasă, din călătorii sau de la birou, este telefonul mobil oferit de către compania ta. Acesta le va permite colegilor tăi să se distanțeze de job după terminarea programului, putând astfel să se bucure de viața personală, fără telefoane și mailuri primite în regim de muncă.
Imprimantă
Un gadget mereu util! Imprimanta va ușura foarte mult transmiterea de documente fizice de la un departament la altul sau din mediul intern către exteriorul firmei. Majoritatea imprimantelor sunt compatibile cu toate sistemele de operare și dispozitive, însă asigură-te de acest lucru înainte să achiziționezi.
Alături de gadgeturile și device-urile digitale care vor ajuta mult procesul de muncă, dar și sarcinile angajaților, poți moderniza biroul prin instalarea umidificatoarelor și a aerelor condiționate – care sporesc calitatea aerului și fac atmosfera mai plăcută, aparate de cafea – absolut necesare în companii, hub-uri pentru mai multe porturi de conectivitate, prize, căști și alte periferice.