Furnizorii de servicii publice din Sf. Gheorghe reduc contactul cu clienții

  • Companiile de salubritate și furnizare de apă din municipiul Sfântu Gheorghe au luat o serie de măsuri pentru a reduce cât mai mult contactul cu clienții.
  • Orașul este unul dintre primele din România care ia astfel de măsuri, în contextul răspândirii epidemiei Covid-19.

În luna aprilie TEGA S.A., compania de salubritate, nu va trimite facturi clienţilor persoane fizice, pentru că niciun colector nu lucrează în perioada stării de urgenţă.

Este important de precizat că suspendarea facturării înseamnă că facturile pentru această perioadă vor fi emise şi transmise la o dată ulterioară, cel mai probabil după încheierea stării de urgenţă. Această măsură se aplică doar persoanelor fizice. Clienţii care doresc, totuși, să plătească pot solicita o factură pe www.tega.ro.

Serviciul de relaţii cu clienţii este, de asemenea, suspendat la sediul companiei din Sfântu Gheorghe, însă toate solicitările pot fi realizate online, prin e-mail la [email protected].

Plata se poate face personal în Sfântu Gheorghe, str. Crângului nr. 1, însă TEGA le solicită clienţilor să aleagă plata online (aceasta se poate face prin meniul din partea dreaptă sus a site-ului www.tega.ro), pe aplicaţia telefonică PAGO sau serviciile de plată Un-Doi, Payzone şi PayPoint.

În acelaşi timp, deşi activitatea serviciului de relaţii cu clienţii este suspendată, orice întrebare pe care poate fi adresată prin email la adresa [email protected] sau prin telefon la 0267 310 123 sau 0267 351 897.

Gospodăria Comunală suspendă citirea apometrelor

Gospodăria Comunală S.A. informează locuitorii că va furniza continuu apă potabilă şi va purifica apele uzate, inclusiv în timpul stării de urgenţă. În schimb, din cauza epidemiei de coronavirus, citirea contoarelor de apă va fi suspendată în judeţ, inclusiv la blocuri, cât şi la case particulare.

Astfel, deşi apometrele nu sunt citite, facturile vor fi emise atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice, valoarea fiind calculată pe baza consumului mediu din ultimele şase luni.

Facturile pot fi acum plătite online folosind un cont de utilizator creat pe site-ul companiei, www.apacov.ro. De asemenea, pe această interfaţă, doritorii pot/ înregistra foarte uşor indicele contorului de apă, citire care este necesară până la data de 25 a fiecărei luni.

În cazul în care consumatorii nu pot să plătească facturile online, în perioada stării de urgenţă, Gospodăria Comunală S.A. nu va percepe penalităţi de întârziere din cauza depăşirii termenului de plată şi nu va suspenda serviciul.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Centrul comercial Zacaria Retail Park Cisnădie se deschide anul acesta

Grupul Zacaria, specializat în dezvoltarea proiectelor rezidențiale și industriale, a demarat construcția primului parc de retail din portofoliu. Situat...