Fulfillment by eMAG (FBE), primul serviciu logistic dedicat sellerilor

eMAG anunță testarea facilității Fulfillment by eMAG (FBE), un proiect dedicat sellerilor din Marketplace, prin care eMAG transferă expertiza și excelența operațională dobândite în zona logistică, prin vânzarea produselor proprii, acum și către partenerii din Marketplace, astfel încât clienții să poată beneficia de servicii îmbunătățite de cumpărare și livrare.

Proiectul vine în urma unei investiții în tehnologie în valoare de un milion de euro, realizată de la începutul anului, urmând ca, până la finalul anului viitor, societatea să investească încă pe atât în extinderea sa.

În această etapă, proiectul-pilot Fulfillment by eMAG (FBE) va rula timp de două luni de zile și va include primii 50 de selleri, care vor pune la dispoziția clienților 50.000 de produse. Serviciul este oferit complet gratuit, în baza unor condiții și criterii de eligibilitate, costurile aferente proiectului-pilot, în cuantum de 250.000 de euro, urmând a fi susținute integral de către eMAG.

La finalul celor două luni de testare integrată, eMAG va analiza rezultatele proiectului, va identifica ariile de dezvoltare și va comunica partenerilor săi modul în care programul va putea  fi accesat.

„Fulfillment by eMAG (FBE) este încă o dovadă că eMAG Marketplace își respectă promisiunea făcută încă de la lansare, aceea de a aduce valoare partenerilor și clienților săi, precum și o reconfirmare că eMAG este deja un ecosistem pentru e-commerce. Prin intermediul programului, sellerii vor fi degrevați de tot efortul logistic, astfel încât să se poată concentra mai bine pe aspectele comerciale menite să îi ajute să își crească afacerea. Prin oportunitatea consolidării comenzilor cu produsele comandate de la alți selleri din program, clienții vor putea ajunge mai ușor la pragul de livrare gratuită, cu impact asupra vânzărilor sellerilor, care estimăm că vor crește”, spune Florin Filote, Director eMAG Marketplace.

Ce aduce Fulfillment by eMAG pentru partenerii din Marketplace

  • Servicii
    de recepție
  • Servicii
    de depozitare
  • Operațiuni
    de picking
  • Servicii
    de împachetare
  • Servicii
    de livrare la clientul final
  • Relații
    cu clienții
  • Procesarea
    retururilor de la clienți, atunci când acestea apar

eMAG Marketplace a atras peste 29.000 de selleri în toate cele patru țări unde eMAG este prezentă, în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia. eMAG Marketplace reprezintă un nou canal de vânzare prin intermediul căruia, sellerii  înrolați își pot atinge mai ușor și mai eficient obiectivele proprii de vânzări.

eMAG Marketplace, în continuă evoluție

eMAG a dezvoltat mai multe instrumente pentru eficientizarea activității partenerilor săi din Marketplace.  În plus, calitatea serviciilor oferite este monitorizată de programul „Account Health”, iar reclamațiile sunt gestionate mai repede datorită unui tool special.

Calitatea produselor este evaluată de instrumentul „Product Health”, iar serviciile de livrare sunt supravegheate de „Courier Health”. D

e asemenea, eMAG a lansat anul acesta platforma de training eMAG Academy, menită să ajute sellerii să dezvolte afaceri sănătoase, cu impact în comunitățile de unde provin.

În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea platformei Marketplace.

- Publicitate -

Vrei să-ți achiziționezi o locuință modernă? Cum să finanțezi schimbările majore?

Achiziționarea unei locuințe moderne este un obiectiv important pentru mulți dintre noi, dar poate părea o provocare financiară semnificativă....

Piața criptomonedelor, scădere puternică a capitalizării totale în august

În august 2024, piața criptomonedelor a resimțit o scădere cu 13,1% a capitalizării bursiere totale, influențată de preocupările macroeconomice...