Frisbo, transport gratuit al stocului în depozite pentru magazinele offline

Startup-ul Frisbo, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor magazinelor online, lansează un proiect de digitalizare a celor mai afectate zone din economia românească, începând cu magazinele fizice, afectate de măsurile împotriva COVID-19 cauzate de noul coronavirus.

Frisbo oferă în acest sens transport gratuit al mărfii magazinelor în depozite sigure, în vederea mutării cât mai rapide și economice a vânzărilor în online, pentru a asigura continuarea operațiunilor.

Frisbo, care deservește clienți precum Bitdefender, Meli Melo sau foodpanda, va oferi și consultanță gratuită pentru o tranziție cât mai urgentă a magazinelor fizice în magazine digitale (construcția magazinului digital, bune practici de vânzări în online, online marketing etc.), pentru ca acestea să-și poată continua activitatea în următoarele săptămâni și luni, amortizând impactul crizei de sănătate în desfășurare și crizei economice care va urma.

Cu privire la normele de siguranță oferite de Frisbo, Vlad Târziu, Warehouse Network Manager, menționează că „printre măsurile de siguranță luate se numără schimburi de personal care nu se suprapun pentru evitarea contaminării și pentru asigurarea fluxului neîntrerupt de comenzi, dezinfecția depozitelor cu substanțe biocide, limitarea contactului uman cu marfa și coletele prin echipamente de protecție la împachetare și în tranzit, precum și stabilirea de puncte de predare între operatorii de depozite și curieri.

„Continuitatea deservirii clienților noștri online este acum o prioritate. Cu produsele în două hale Frisbo distincte, care lucrează cu câte două schimburi care nu se intersectează, putem asigura această continuitate”, afirmă Alina Mitrica, e-commerce manager MELI MELO.

- Publicitate -

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...