Franciza Mail Boxes Etc. își propune să ajungă la o rețea de 100 de agenții și afaceri de 10 milioane euro în următorii 10 ani.
Pentru 2022, compania își propune să dubleze numărul acestora și să ofere servicii de ambalare, curierat și logistică unui număr cât mai mare de companii din toată țara.
Franciza, care prin cele 2.800 de agenții existente la nivel internațional a avut vânzări de peste 1 miliard de dolari în 2020, a început să opereze în România în 2019.
Până la finalul acestui an, rețeaua locală Mail Boxes Etc. va ajunge la 5 agenții, două în București și câte una în Cluj, Bacău și Negrești Oaș.
Adrian Minea, master francizorul Mail Boxes Etc, este fondatorul Bipmobile, companie de transport internațional de mărfuri, cu o cifră de afaceri anuală de peste 15 milioane euro.
Bipmobile este unul dintre membrii fondatori PALLEX, rețea internațională de distribuție paletizată a mărfurilor.
Ce face Mail Boxes Etc.
Mail Boxes Etc. oferă servicii integrate de ambalare și curierat, logistică și fulfillment, poștă și management poștal, secretariat și customer service.
Totodată, compania prestează și servicii de graphic design, print și de marketing, oferind pachete personalizate în funcție de nevoile și preferințele fiecărui client.
Condiții pentru francizați. Investiția inițială
Pentru a atinge ținta de 100 de agenții deschise în sistem de franciză în România, în următorii 10 ani, MBE caută parteneri cu spirit antreprenorial.
În funcție de zona/orașul în care va fi deschisă agenția, taxa de franciză este curpinsă între 10.000 și 16.000 euro.
La acestea se adaugă cheltuielile cu amenajarea spațiului (minimum 70 mp), care pot crește investiția inițială cu încă maximum 10.000 euro.
MBE asistă viitorul francizat nu doar din perspectiva respectării cerințelor de amenajare, dar și al realizării unui plan de business care va sta la baza succesului viitorului antreprenor.
Pentru funcționarea optimă a unei agenții este nevoie de două persoane, respectiv un Store Manager, care administrează activitatea din agenție, și un Agent de Vânzări.
Odată cu creșterea businessului, o agenție mai poate angaja și un șofer, care să preia coletele de la clienți.
O agenție nu are nevoie de o flotă de mașini/camioane pentru a realiza serviciile de curierat, deoarece MBE este un integrator al curierilor deja existenți pe piață.
La nivelul rețelei internaționale, o agenție realizează în medie o cifră de afaceri anuală de 360.000 euro, însă sunt și agenții unde veniturile anuale depășesc câteva milioane de euro.