Franchwise se extinde în Transilvania și estimează că va avea 20 de clienți noi

Franchwise, companie specializată în consultanță în domeniul francizelor, estimează că va ajunge la 20 clienți noi pe piața din Transilvania în următorul an printr-un parteneriat cu Eatvisory.

Noul partener al Franchwise în sectorul Food&Beverage, Eatvisory, a ajutat până în prezent peste 180 de afaceri din industria HoReCa să-și dezvolte tipuri variate de servicii.

Specialiștii Franchwise văd un apetit în creștere din partea antreprenorilor români pentru francizarea afacerilor proprii.

În plus, estimează că mai multe modele noi de franciză vor fi lansate pe piața românească în al doilea semestru din 2021.

Ce afaceri au fost lansate și dezvoltate prin francize în Transilvania

Salad Box, afacere lansată de un grup de antreprenori clujeni, a ajuns (anterior crizei Covid-19) la circa 40 de unităţi, dintre care 75% deţinute de francizaţi.

Mai mult, este unul dintre puținele branduri românești care au reuşit să se extindă în sistem de franciză şi în străinătate.

Reţeaua de restaurante Noodle Pack, fondat de doi antreprenori clujeni, are în prezent o rețea de 22 locații la nivel național.

Reţeaua DAbo Doner, franciză lansată în Sibiu, a deschis recent un restaurant în Londra, al treilea operat de reţea în afara ţării, dintre care două unităţi sunt localizate în Ungaria.

Lanțul de cafenele Meron, o afacere lansată în vestul țării și care s-a extins prin francize din Cluj-Napoca, a ajuns la o rețea de 17 unități la nivel național în 2021.

- Publicitate -

Marea majoritate a românilor consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună

Peste 80% dintre români consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună, consolidându-i poziția ca aliment de...

3 din 4 români ar vrea să-și renoveze locuința în 2025. Buget mediu de 9.000 de lei

Renovarea locuinței este o prioritate pentru mulți dintre români în acest an, arată un studiu Raiffeisen Bank. 3 din...