Fostul Athénée Palace Hilton s-a rebranduit sub numele InterContinental

Trending

ANA Hotels a transformat Athénée Palace în InterContinental Athénée Palace Bucharest. Este în prezent singurul hotel din România operat sub brandul InterContinental.

Procesul de rebranding a necesitat o investiție majoră în modernizare și restaurare realizată în ultimii 2 ani de către compania ce deține proprietatea din centrul capitalei.

Dacă prima fază a vizat schimbări axate pe renovarea celor 132 de camere din aripa nou construită a hotelului, în a doua etapă a fost renovată fațada, zonele comune și cele 151 de camere din clădirea istorică a hotelului, construită în 1914.

Designul interior aduce în prim-plan o paletă de culori neutre, cu accente de verde, punând astfel în valoare materialele naturale folosite.

Parchetul din stejar periat și bizotat, pereții decorați cu trei tipuri de profile ornamentale din lemn de fag, băile acoperite integral cu marmură naturală de Botticino şi Grigio Imperiale în culori calde, pe tonuri de bej și grej.

Conceptul de amenajare are la bază atât actualitatea vieții cotidiene, cât și eleganța complementară cu istoria de peste 100 de ani a hotelului.

CITEȘTE ȘI: GLO Marine a dezvoltat două concepte de hoteluri plutitoare

- Publicitate -

Ultimele

Investițiile în startup-urile românești au depășit 100 milioane de euro

Startup-urile românești au atras investiții în valoare totală de 101.7 milioane de euro în 2022. România este a cincea...

Trebuie să citești