Foodpanda a înrolat 1.000 de magazine în aplicație în acest an

Foodpanda a listat anul acesta circa 1.000 de magazine la nivel național în categoria Shops din aplicație, iar pe tot parcursul lunii noiembrie compania va oferi livrare gratuită pentru comenzile din această secțiune.

Până la finalul anului viitor, Foodpanda vizează o pondere de peste 10% din business pentru segmentul de comerț rapid.

Potrivit companiei, în topul categoriilor de retaileri listați se află magazinele alimentare în proporție de 45% din total, urmate de magazinele de băuturi cu 13%, cele de proximitate cu 12%, patiserii (8%) și florării (6%).

Până la finalul acestui an, Foodpanda are în plan să adauge în segmentul dedicat comercianților o nouă categorie, cea de farmacii.

Reprezentanții companiei afirmă că deși serviciile de livrare imediată de la magazine se află în curs de dezvoltare în toate orașele, platforma a constatat o cerere mai mare din partea utilizatorilor în București, Cluj-Napoca, Bacău, Constanța și Ploiești.

Printre cele mai comandate categorii de produse din secțiunea Shops de către clienții foodpanda sunt: apa, lactatele și brânzeturile, produsele de cosmetică și îngrijire personală, snacks, berea și produsele din tutun.

- Publicitate -

Welcome Wendy’s! Primul restaurant al americanilor din România se deschide în 2025

Wendy's a semnat acorduri de franciză cu companii din România și Irlanda, cu obiectivul de a dezvolta sute de...

Tranzacții imobiliare de peste 400 milioane euro în prima jumătate a anului

Primul semestru din 2024 s-a încheiat cu tranzacții imobiliare de 419 milioane de euro în România, de peste două...