Food Court-ul Mega Mall s-a transformat într-un mini oraș indoor

NEPI Rockcastle anunță finalizarea lucrărilor de reamenajare a zonei Food Court din Mega Mall București, realizate în urma unei investiții de 3,2 de milioane de euro.

Suprafața de 10.000 de metri a fost renovată complet și organizată sub forma unui mini-oraș indoor. Conceptul de design a fost realizat de Corvin Cristian Studio, pornind de la conceptul umbrelă „experiențe”.

În noua zonă Food Court, vizitatorii Mega Mall vor descoperi un design de inspirație urbană, care se remarcă prin decorațiunile și mobilierul construite din lemn masiv de frasin, furnir natural, marmură, alamă și metal.

Spațiile sunt delimitate și compartimentate în mai multe „vecinătăți”, structurate precum niște mini-cartiere ale unui oraș. Astfel, fie că sunt însoțiți de prieteni, familie sau de parteneri de business, clienții Mega Mall pot alege una dintre zonele care le oferă cadrul adecvat atât pentru discuții, cât și pentru relaxare.  

În zona de Food Court au fost folosite nuanțe naturale care, îmbinate cu mobilierul de diferite forme, culori și mărimi creează senzația de dinamism, complementată de o atmosferă relaxată, cu un vibe modern. Spațiul are un aspect de grădină urbană, datorită decorului din plante naturale.

„Food Court-ul este o ancoră pentru centrele comerciale, iar așteptările vizitatorilor sunt foarte mari. Pentru clientul modern, mall-ul este mai mult decât un spațiu pentru cumpărături – a devenit parte integrantă din comunitate, iar acest rol atrage și responsabilitatea de a crea spații care să ofere o atmosferă plăcută, propice pentru întâlniri și relaxare, alături de cei dragi. Vom continua să investim în soluții care să le ofere clienților noștri cele mai bune opțiuni de shopping și petrecere a timpului liber”, a declarat Alexandru Suiu, Center Manager Mega Mall.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...