Food Court-ul Mega Mall s-a transformat într-un mini oraș indoor

NEPI Rockcastle anunță finalizarea lucrărilor de reamenajare a zonei Food Court din Mega Mall București, realizate în urma unei investiții de 3,2 de milioane de euro.

Suprafața de 10.000 de metri a fost renovată complet și organizată sub forma unui mini-oraș indoor. Conceptul de design a fost realizat de Corvin Cristian Studio, pornind de la conceptul umbrelă „experiențe”.

În noua zonă Food Court, vizitatorii Mega Mall vor descoperi un design de inspirație urbană, care se remarcă prin decorațiunile și mobilierul construite din lemn masiv de frasin, furnir natural, marmură, alamă și metal.

Spațiile sunt delimitate și compartimentate în mai multe „vecinătăți”, structurate precum niște mini-cartiere ale unui oraș. Astfel, fie că sunt însoțiți de prieteni, familie sau de parteneri de business, clienții Mega Mall pot alege una dintre zonele care le oferă cadrul adecvat atât pentru discuții, cât și pentru relaxare.  

În zona de Food Court au fost folosite nuanțe naturale care, îmbinate cu mobilierul de diferite forme, culori și mărimi creează senzația de dinamism, complementată de o atmosferă relaxată, cu un vibe modern. Spațiul are un aspect de grădină urbană, datorită decorului din plante naturale.

„Food Court-ul este o ancoră pentru centrele comerciale, iar așteptările vizitatorilor sunt foarte mari. Pentru clientul modern, mall-ul este mai mult decât un spațiu pentru cumpărături – a devenit parte integrantă din comunitate, iar acest rol atrage și responsabilitatea de a crea spații care să ofere o atmosferă plăcută, propice pentru întâlniri și relaxare, alături de cei dragi. Vom continua să investim în soluții care să le ofere clienților noștri cele mai bune opțiuni de shopping și petrecere a timpului liber”, a declarat Alexandru Suiu, Center Manager Mega Mall.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...