FNGCIMM simplifică procesul de garantare pentru finanțare

FNGCIMM (Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM–uri) lansează o serie de facilități destinate beneficiarilor garanțiilor emise – persoane fizice sau juridice eligibile pentru diferite forme de finanțare garantată.

Începând din 20.10.2017, odată cu intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor Publice nr. 2644/29.09.2017, FNGCIMM acceptă extrasele de Carte Funciară în format electronic, obținute de beneficiari prin solicitarea on-line de la Agenția Naționala de Cadastru și Publicitate Imobiliară, simplificând major procesul de solicitare a garanției.

De asemenea, venind în sprijinul IMM-urilor, FNGCIMM poate procesa direct Certificatele de Atestare Fiscală emise de ANAF în format electronic. Alături de interogarea în timp real a bazelor de date agregate, noua facilitate contribuie la reducerea numărului de documente solicitate antreprenorilor în vederea acordării garanției.

„Ne dorim ca Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri să iși consolideze misiunea de bază, de sprijin al mediului de afaceri românesc, într-o manieră adaptată tendințelor tehnologice actuale, urmată de majoritatea partenerilor noștri instituționali. Integrăm permanent noi atribute de digitalizare in procesele noastre operaționale, ne concentrăm pe simplificare și debirocratizare pentru a putea răspunde așteptărilor beneficarilor garanțiilor FNGCIMM – persoanele fizice, antreprenorii sau beneficiarii publici” a declarat Alexandru Petrescu, Director General FNGCIMM.

Proiectul de simplificare a proceselor de acordare a garanțiilor, atât către persoanele fizice, în cadrul Programului Prima Casă, cât și către persoanele juridice care solicită o formă de finanțare băncilor partenere are drept obiectiv optimizarea duratei de procesare a documentelor și, implicit, îmbunătățirea calității serviciilor oferite de FNGCIMM tuturor categoriilor de beneficiari.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...